Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Hallo peeps,

Ik ga vrijdag mijn eerste motor ophalen!!!
Dit is een zwarte Z750 uit 2008.
Ik wil hem graag customizen door er een windscherm op te zetten etc. Heeft hier iemand nog een windscherm voor een leuke prijs of weet iemand een leuk adresje?
Verder wil ik wheelstriping aanbrengen. Iemand enig idee hoe ik daaraan kom voor een leuke prijs?
 
Laatst bewerkt:
Mijn Z1000 is onderhanden genomen bij Madracing.

Het resultaat mag er zijn :9~
full
 
Hallo peeps,

Ik ga vrijdag mijn eerste motor ophalen!!!
Dit is een zwarte Z750 uit 2008.
Ik wil hem graag customizen door er een windscherm op te zetten etc. Heeft hier iemand nog een windscherm voor een leuke prijs of weet iemand een leuk adresje?
Verder wil ik wheelstriping aanbrengen. Iemand enig idee hoe ik daaraan kom voor een leuke prijs?
velgstickers motor - Google zoeken

Weet niet wat je precies wil maar zal vast wat tussen Staan ;)
 
Hallo peeps,

Ik ga vrijdag mijn eerste motor ophalen!!!
Dit is een zwarte Z750 uit 2008.
Ik wil hem graag customizen door er een windscherm op te zetten etc. Heeft hier iemand nog een windscherm voor een leuke prijs of weet iemand een leuk adresje?
Verder wil ik wheelstriping aanbrengen. Iemand enig idee hoe ik daaraan kom voor een leuke prijs?

En je nieuwe bike binnen?
 
Beste z'ters,
Ik lees dit topic sinds kort ook mee en nu is het dan eindelijk zover dat ik sinds kort in het bezit ben van een z1000 :] .
Vincent uit omgeving utrecht
full
 
Laatst bewerkt:
Iemand toevallig een set blaze sw motech zadeltassen voor mijn z800 te koop voor een mooie prijs??

Ik heb ze liggen voor de Z1000 2010-2013. Ik weet niet of ze passen op een z800.

De beugels van een Z1000 2010-2013 blijken niet te passen op een Z800 ;( . Omdat ik voor Remy (alias Kawaz800) toch foto's had gemaakt, heb ik maar meteen een advertentie op Marktplaats gezet.

Zodoende te koop een nog nette set SW MOtech Blaze zadeltassen set voor een Kawasaki Z1000 10-13:

≥ Marktplaats - De plek om nieuwe en tweedehands spullen te kopen en verkopen

De beugels worden gemonteerd bij de bouten van voetsteunen. Aangezien de voetsteunen van de Z1000 14-heden en de Z1000SX gelijk zijn aan die van de Z1000 10-13, heb ik een sterk vermoeden dat de beugels daar ook gewoon op passen.

Ik heb de tassen zelf een paar jaar geleden 2ehands gekocht met de intentie om nog eens een mooie buitenlandse trip te maken. Helaas blijkt dat er toch niet van te komen. Ze mogen weg voor hetzelfde bedrag als waar ik ze zelf voor gekocht heb.

full

full
 
Laatst bewerkt:
De beugels van een Z1000 2010-2013 blijken niet te passen op een Z800 ;( . Omdat ik voor Remy (alias Kawaz800) toch foto's had gemaakt, heb ik maar meteen een advertentie op Marktplaats gezet.

Zodoende te koop een nog nette set SW MOtech Blaze zadeltassen set voor een Kawasaki Z1000 10-13:

≥ Marktplaats - De plek om nieuwe en tweedehands spullen te kopen en verkopen

De beugels worden gemonteerd bij de bouten van voetsteunen. Aangezien de voetsteunen van de Z1000 14-heden en de Z1000SX gelijk zijn aan die van de Z1000 10-13, heb ik een sterk vermoeden dat de beugels daar ook gewoon op passen.

Ik heb de tassen zelf een paar jaar geleden 2ehands gekocht met de intentie om nog eens een mooie buitenlandse trip te maken. Helaas blijkt dat er toch niet van te komen. Ze mogen weg voor hetzelfde bedrag als waar ik ze zelf voor gekocht heb.

[afbeelding]
[afbeelding]


En zonder tassen vind ik 'm toch nog altijd mooier :Y *O* :

full
 
Mooie bike Xmchelle! Ik zal ook zo even een duo-foto plaatsen van afgelopen weekend. M.b.t. een windscherm: toen ik hem kocht zat het windscherm er al op maar die heb ik eraf gehaald, alleen de bevestigingspunten blijven op de motor zitten (rubberen ringetjes) en je hebt een sjabloon nodig om de gaatjes te boren in je kuip. Dus als ik hem aan je zou verkopen heb je geen sjabloon en geen rubbertjes om te bevestigen. Ik denk dat meerdere mensen hier tegenaan lopen wanneer ze overwegen het scherm te verkopen.

33penn9.jpg
 
Ik krijg er morgen 1 binnen van HealTech, moet 'eenvoudig' te monteren zijn.
Ben benieuwd! ;)
Linkje
Healtech was bij mijn Speed Triple easypeasy. Draadjes mooi wegwerken was het lastigste zeg maar :p
Je haalt de stekkers die het signaal geven van de bobines af, zet die van de QS erop, werkt de draadjes weg, zet de sensor op de schakelpook (NIET TE STRAK DRAAIEN (4nm uit mn hoofd)!) en klaar.

Het afstellen vergt wel even wat geduld. Online zoeken naar settings van een vergelijkbare motor geeft vaak wel een goede basis om vanuit te werken. Neem er je tijd voor en wees kritisch anders heb je zo je bak aan poep ;)
 
Prima spul :Y

Voelt wel bij de kleinste beweging dat hij in moet grijpen dus voet niet veel bewegen tijdens rijden :+
 
Ik krijg er morgen 1 binnen van HealTech, moet 'eenvoudig' te monteren zijn.
Ben benieuwd! ;)
Linkje

Hij zit erop! Halve motor moeten strippen, wat het meeste werk was! Verder Plug & Play.
Werkt naar behoren, alleen afstellen is nog wel een dingetje. Hogere toeren werkt het perfect, lagere toeren nog wat minder soepel! Wél een beleving bij voluit accelereren!! :P
 
Wie o wie; kan mij helpen aan een merk of artikelnummer voor een valdop die ik ben verloren. Heb inmiddels het hele wwww al gehad maar nog geen match kunnen vinden. De doppen zaten er al op bij aanschaf een aantal jaar geleden. Het is een Z750 uit 2004. Dank! :}

full


full
 
Wie o wie; kan mij helpen aan een merk of artikelnummer voor een valdop die ik ben verloren. Heb inmiddels het hele wwww al gehad maar nog geen match kunnen vinden. De doppen zaten er al op bij aanschaf een aantal jaar geleden. Het is een Z750 uit 2004. Dank! :}

[afbeelding]

[afbeelding]
Mail met vraag en foto sturen naar een site die ze verkoopt bijvoorbeeld msl of zo?
Denk dat je dab sneller geholpen bent :p
 
goede avond,

vanmiddag was ik ff bochten aan het pakken :] kom ik met stepjes aan de grond en aan de rechter zijde de uitlaat. -O- Wie heeft hier ook ervaring mee? De akra zit volgens mij al iets hoger als de standaard uitlaat. Is er iets aan de grond speling te doen van de z1000?
 
Voor geintresseerde heb ik nog te koop:

K&N filter KA-1003 passend op de Z1000, Z800 en Z750. Mag weg voor 55,- inclusief verzenden.

KA-1003.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan