Rotterdam Incorporated #17 - Waar we vaker gaan rijden?

Ging het in het CBR250R topic ook al zo.
En in het Cagiva Raptor 1000 topic. _O-

[afbeelding]

[afbeelding]

Maar ook het S1000R topic is sloom, ik probeer me in te houden. ;)

Ik had hetzelfde in het RNineT topic, ik leek wel de enige met een digitale camera en na een tijdje is de lol er voor mij dan een beetje af en kap ik ermee :$

Jij hebt ook echt een rotleven. :} :9~~

Ik had nog vrije dagen over van vorig jaar, die moeten op :+
Pas weer zo'n AOW/pensioenpreek gehad :X , leeftijd schuift steeds verder op, dus kan maar beter nu van het leven genieten want zoals het nu gaat wordt het doorwerken tot m'n 70ste. '(
 
Laatst bewerkt:
Ik had hetzelfde in het RNineT topic, ik leek wel de enige met een digitale camera en na een tijdje is de lol er voor mij dan een beetje af en kap ik ermee :$
Vooral in de winter is MF een stilte gebied. _O-
Ik had het idee dat steeds meer mensen op Facebook gaan zitten. :?
Maar de structuur is niet zo overzichtelijk als op een forum.

Afgelopen vrijdag via een oude MF maat ongevraagd toegevoegd aan een groepsapp.
Op zich wel leuk. *O*
Ik begon met meer dan 100 berichten :? en twee uurtjes later alweer 89 berichten erbij.
Daar toch maar uitgeschreven, dat werd ff teveel 'hobby'. :')
Ik had nog vrije dagen over van vorig jaar, die moeten op :+
Pas weer zo'n AOW/pensioenpreek gehad :X , leeftijd schuift steeds verder op, dus kan maar beter nu van het leven genieten want zoals het nu gaat wordt het doorwerken tot m'n 70ste. '(
En er kan nog veel veranderen de komende twintig jaar.
Dan moeten gepensioneerden ineens verplicht het huisvuil ophalen of andere klusjes doen. :+
 
Laatst bewerkt:
Zo de BMW uit z'n winterslaap gewekt...
Van de 150km toch zeker wel 5km zonder ingeschakelde handvatverwarming gereden 8-)

20180325_104356.jpg
 
Is het hier altijd zo rustig geweest?
Het klimaat verandert ook binnen een jaar.. dus zo zou je dat wel kunnen zeggen. _O-
De hoogtij dagen van Rotterdam Inc. waren wat mij betreft van 2005~2010.
Dat is best wel even geleden. _O- _O-

full

Willekeurige pic opgezocht uit de donkere krochten van het verleden.

Er zijn wel meer regiotopics.. hangt er uiteraard vanaf aan welke kant van Rotterdam je zit welke interessant is. :+

Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet...
 
Laatst bewerkt:
He hallo, hier een teken van leven van mij. Nog steeds motorloos, maar hou me aanbevolen voor leuke tips voor een tweede-handsje, met twee cilinders natuurlijk als het even kan *D
 
Yo gasten waar in omgeving Rotterdam gaan jullie heen om lekker te sturen?

Meestal via Voorne-Putten naar Goeree-Overflakkee soms nog even rondje Tholen, heel spannend is het allemaal niet. Maar je kunt er een beetje relaxed sturen zonder al te veel overig verkeer, zeker op zondagochtend.
 
Laatst bewerkt:
Wat is een beetje een goede locatie in omgeving Rotterdam voor het oefenen van kneedown?

Een mooie bocht en weinig verkeer bij voorkeur ;)
 
Ik, of beter het Sinaasappeltje heeft een tijdje (okee, iets meer dan een tijdje :X ) stilgestaan.
Maar onlangs ging de boel weer een beetje kriebelen.

Roké motoren gebeld of ze er nog heil inzagen om een patient aan te nemen.
Ze durfden het wel aan, maar ze kunnen nog niet direct beginnen. De zaken gaan goed daar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan