MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zondag wil ik en ga ik sowieso rijden :Y

In de ochtend/middag met een paar lui naar dat Motortreffen in Vijfhuizen dacht ik ?
€5,- en dan beetje suf rondlopen en motoGP op een groot scherm kijken.
Maar erna wil ik wel even spelen nog tot etenstijd :9
 
Laatst bewerkt:
Ik kan niet, ik ga eerste+tweede pinksterdag naar Brabant...maandag hele dag rijden met groepje vrienden. Het wordt heerlijk weer
 
er staat tegenwoordig een nuda 900 in de parkeergaage op mijn werk in amsterdam ZO. dat ben jij toevallig niet? wel een vet ding hoor. zo klein en compact en dan toch een dikke 900 erin.

Haha mooi hè! Ik ben zo dol op de Nuda. :}
Die is niet van mij bij je werk.
 
Nieuwe helm + mounttttt!!! :]

5fexpz.jpg

21brpjl.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hey motorrijders,

Het lijkt me leuk om eens met jullie mee te rijden! Nu een kleine introductie. Ik ben Machiel woon in Alkmaar ben er in 1982 geboren en rij al 10 jaar motor. De eerste motor was een ktm 530 exc en heb die na een jaar snel in geruild voor een aprilia rsv 1000 van 2008. Echt een heerlijke motor!
full


als er vragen zijn hoor ik het wel en hopelijk gaan we snel eens rijden!
 
Gaaf ding! Je rijdt daar dus al 9 jaar op?
Grappig je hebt net als ik niet echt zo'n standaard power ranger supersport outfit erbij.
Ben altijd wel in om te rijden!
 
Hallo allen!

Hierbij een klein voorstel rondje aangezien ik vanaf volgende week woonachtig ben in Hoorn. De naam is Stefan, 36jaar, sinds 2001 in het bezit van het mooiste stukje roze papier. Begonnen toen op een Kawasaki ZZR-250. Dat was een prima 25kw fietsje. Daarna overgestapt naar een Suzuki GSXR600 ('97 model). Dat kwam al iets meer in de buurt van wat vermogen. De overstap gemaakt naar een V-Twin. Wilde eens wat anders als anders en het oog viel toen op een Suzuki TL1000R ('98 wit/blauw). Die het langst gehad en was toen begonnen om hem om te bouwen naar een streetfighter. Echter ging dat wat langer duren dan gepland en het project verkocht. Aangezien ik wilde rijden mijn huidige motor aangeschaft, Aprilia RSV1000R Factory ('04).

eq4ld3.jpg


Ik ga in ieder geval het topic in de gaten houden en eens aansluiten bij een ritje of een meeting.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan