Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed bezig hoor :)
Succes met de laatste 5. maar dat zal niet zo'n probleem zijn met die wil van jou volgens mij ;)

Ik ben vandaag geslaagd voor weer wat inboedelzaken.. We komen er wel :+
Dagen gaan nu echt hard *D
 
Laatst bewerkt:
Ga eens voor de grap naar de Bommel in de Lier, die hebben mooie dingen, vooral de koopjes hal! En Moerman/Feelings in Hellevoetsluis heeft ook leuke dingen voor niet te veel!
(net verhuisd dus we hebben net weer een shopping ronde gehad... weg centen :) )
 
Goed bezig hoor :)
Succes met de laatste 5. maar dat zal niet zo'n probleem zijn met die wil van jou volgens mij ;)
Gisteren rondje Rotterdam, moeders ligt in het Maasstad ziekenhuis.
Bijna veertig kilometer getrapt. O-)

Maar moet nu fitnessen en kom vanaf twaalf uur niet achter de koffie met wat lekkers vandaan. _O-
Ik ben vandaag geslaagd voor weer wat inboedelzaken.. We komen er wel :+
Dagen gaan nu echt hard *D
2 juli komt er aan. :Y *O* En plek voor de motoren. :}

Ik zag dat je in Berkel zit waar ik ook nog een huis heb.
Maar mijn ex woont er nog en die zit wel lekker. _O-
Zeker nu ik in december de hypotheek heb aangepast van 4.9 naar 1.9% rente.
( maandbedrag van 845,- naar 338,- ) Dat red ik hier niet met de drie kamers.
:')
 
Laatst bewerkt:
Avond :W

Gisteren even de originele uitlaat op mijn scootah gemonteerd, de Ixil was onderweg naar de arbeid afgebroken bij het spruitstuk. Kolere herrie tot en met, blijkt ook gewoon pisbakkenstaal te zijn :/
Was blij dat ik de originele uitlaat (die ook niet meer 100% is) nog had bewaard, klinkt ook niet optimaal, maar is nog acceptabel. Maar ff kijken voor een nieuwe oem uitlaat voor dat hok :)
 
Mogguh!

Zo een klein ventje in vogelenzang verrassen met een "paar" motoren. Staan nu bij mac hoogvliet met minstens 100 motoren! _O-
 
Lache man, volgens mij heb ik de hele stoet voorbij zien rijden thv metrostation Heemraadlaan, klopt dat?
 
Laatst bewerkt:
@Sebas84: oh thanks voor de tips! De bommel heb ik al wel op andere plekken gehad (rdam alexandrium en zoeterwoude) maar nog niet in de lier. Ga ik zeker ook nog even langs!

@worldbeater: het is nog beter... 1 juni! 2 juli was het idd eerst maar de verkoopster kon er eerder uit. Of ik eerder wilde passeren.... nou graag! *D
Woon nu idd in Berkel. Ben er niet geboren maar wel getogen. (Bijna 25 jaar gewoond voordat ik richting mn ex vertrok in Hoogvliet) Woon nu ff weer terug in t ouderlijk huis.. incl ouders :+ het was even niet anders maar ben ze erg dankbaar dat het kon :)
Je ex doet het goed.. :') ik zou ook wel in berkel willen wonen maar niet te doen die prijzen hier... hadden jullie een huis in t oude berkel of t nieuwe rodenrijs? :P
 
@Sebas84: oh thanks voor de tips! De bommel heb ik al wel op andere plekken gehad (rdam alexandrium en zoeterwoude) maar nog niet in de lier. Ga ik zeker ook nog even langs!

@worldbeater: het is nog beter... 1 juni! 2 juli was het idd eerst maar de verkoopster kon er eerder uit. Of ik eerder wilde passeren.... nou graag! *D
Woon nu idd in Berkel. Ben er niet geboren maar wel getogen. (Bijna 25 jaar gewoond voordat ik richting mn ex vertrok in Hoogvliet) Woon nu ff weer terug in t ouderlijk huis.. incl ouders :+ het was even niet anders maar ben ze erg dankbaar dat het kon :)
Je ex doet het goed.. :') ik zou ook wel in berkel willen wonen maar niet te doen die prijzen hier... hadden jullie een huis in t oude berkel of t nieuwe rodenrijs? :P

Dat is goed nieuws Viv. :Y
Ook ik heb een tijdje thuis bij mijn ouders gewoond toen ik erachter kwam dat mijn ex vreemd ging, en de relatie abrupt eindigde.
Ben ze nog steeds dankbaar ervoor. Was alleen wel niet zo makkelijk aangezien ik al een tijd samenwoonde, maar daar was wel een mouw aan te passen.
Waar ga je nu wonen, weer op V-P?
Ik ben eigenlijk al een tijdje bezig een ander huis te vinden in Hellevoet, waar mijn roots liggen.
:t
 
Het is idd lastig om weer terug te schakelen naar een leven terug bij je ouders. Je hebt toch je eigen ritme en leven opgebouwd. En dan heb je ineens weer mensen waar je rekening mee moet houden. Wat logisch is en niet erg maar wel wennen. Vervelend dat het bij jou ook op zo'n manier moest eindigen. Dat is ook wel extra heftig.
Ik zou eerst bij mn ex blijven wonen totdat ik wat voor mezelf had (wilde graag kopen) maar merkte al snel dat dat niet zou gaan werken. Zijn niet met kwaad bloed uit elkaar gegaan dus dat is fijn maar je wil toch allebei verder :)
En in combi met de ontzettend toffe huizenmarkt nu :+ zag ik het al gebeuren dat het wat langer dan 2 maanden zou gaan duren allemaal.
Succes met het vinden van een huis coert. Het is niet makkelijk tegenwoordig zeker als je wat eisen hebt.
Ik ga nu richting capelle. Heb er niks mee maar het is op een goede afstand van mn werk, van mn familie en vrienden en het appartement had alles wat ik wilde (tuin, garage, amper klussen, 2 slaapkamers en een rustige buurt)
Al was er een moord gepleegd de dag nadat ik een bod had gedaan :+ maar goed.. kan overal gebeuren he :+
 
Dat is natuurlijk een aanslag die gepleegd is op de persoon die te laat was met een bod doen op jouw nieuwe huis. Dat accepteert de organisatie natuurlijk niet he.... :+
 
Laatst bewerkt:
En een goede middag allen :W

Gisteren in de tuin bezig geweest, border leeggehaald, gaasschermen met klimplanten en nieuwe planten geplaatst.
Eind van de middag heeft moeders de vrouw met de kids een nieuw dramaatje opgehaald, nu 9-10 wkn oud.
full
 
Laatst bewerkt:
Het is idd lastig om weer terug te schakelen naar een leven terug bij je ouders. Je hebt toch je eigen ritme en leven opgebouwd. En dan heb je ineens weer mensen waar je rekening mee moet houden. Wat logisch is en niet erg maar wel wennen. Vervelend dat het bij jou ook op zo'n manier moest eindigen. Dat is ook wel extra heftig.
Ik zou eerst bij mn ex blijven wonen totdat ik wat voor mezelf had (wilde graag kopen) maar merkte al snel dat dat niet zou gaan werken. Zijn niet met kwaad bloed uit elkaar gegaan dus dat is fijn maar je wil toch allebei verder :)
En in combi met de ontzettend toffe huizenmarkt nu :+ zag ik het al gebeuren dat het wat langer dan 2 maanden zou gaan duren allemaal.
Succes met het vinden van een huis coert. Het is niet makkelijk tegenwoordig zeker als je wat eisen hebt.
Ik ga nu richting capelle. Heb er niks mee maar het is op een goede afstand van mn werk, van mn familie en vrienden en het appartement had alles wat ik wilde (tuin, garage, amper klussen, 2 slaapkamers en een rustige buurt)
Al was er een moord gepleegd de dag nadat ik een bod had gedaan :+ maar goed.. kan overal gebeuren he :+
Hoi, het was ook wel heftig, want ik had het helemaal niet in de gaten dat dat speelde..Kwam er pas achter toen ik na een bedrijfsongeval veels te vroeg thuis kwam, niemand te zien in huis, maar in de slaapkamer dus wel. Maakt verder niet uit hoor, het was in 1991 en het leven gaat gewoon door.
Hard was het wel, dit terzijde. Ik heb trouwens met mijn laatste relatie wel samen geleefd, tot ze haar eigen huisje kreeg, maar dat was ook wederzijds respect voor elkaar. We waren eigenlijk 1, maar ze kreeg heimwee naar haar land, (Frankrijk). Dus we groeiden langzaam uit elkaar, ik snapte het en zij ook. Geen gedoe verder gelukkig.
Ik spreek haar nog steeds via FB.
Ik ben al een tijdje bezig, maar echt makkelijk is het niet een huis te vinden op V-P.
Toch gaat het me lukken, :)
 
En een goede middag allen :W

Gisteren in de tuin bezig geweest, border leeggehaald, gaasschermen met klimplanten en nieuwe planten geplaatst.
Eind van de middag heeft moeders de vrouw met de kids een nieuw dramaatje opgehaald, nu 9-10 wkn oud.
[afbeelding]
Wat een lieverd! Ik heb al heel mijn leven katten, maar, als ze groter word en de boel gaat verkennen krijg je kapotte gordijnen, het bankstel wat vergald word en zo.. :+
Mijn Belle heb ik gevonden in België, toen ik op frontreis was naar WO1, ze kwam klein en alleen uit de struikjes naar me toe. Was maar 5 weekjes oud volgens de dierenarts waar ik naar toe ging de dag erna. Veels te jong dus... Ze ziet me nu nog steeds als haar moeder denk ik zo.
full

Fijn weekend! :t
 
Dat is idd erg jong. Heel de reis met je meegeweest, of was je al op de terugweg?

Heb 'm Dodo genoemd, omdat het er eentje is en scheelt weer een bijnaam :+ Verwacht dat als ie wat ouder is, dat ie veel op zolder zal zitten voor het raam, daar heeft ie alle ruimte om naar buiten te kijken. Nu moet ie het nog even doen op zijn schapenvachtje op de hoek van de bank voor het raam :P
Of het een binnen kat blijft, weet ik nog niet, wellicht eerst aan een tuigje in de tuin met mooi weer...
 
Dat is idd erg jong. Heel de reis met je meegeweest, of was je al op de terugweg?

Heb 'm Dodo genoemd, omdat het er eentje is en scheelt weer een bijnaam :+ Verwacht dat als ie wat ouder is, dat ie veel op zolder zal zitten voor het raam, daar heeft ie alle ruimte om naar buiten te kijken. Nu moet ie het nog even doen op zijn schapenvachtje op de hoek van de bank voor het raam :P
Of het een binnen kat blijft, weet ik nog niet, wellicht eerst aan een tuigje in de tuin met mooi weer...
Nou, ik was op een Engelse begraafplaats daar, La Belle Alliance Cemetary. Ik was daar alleen, en ze kwam uit de struikjes naar me toe het kleine hummeltje. Ze stierf van de honger en was gedumpt daar.
Nederlander als ik ben had ik broodjes meegenomen, ben nog naar verschillende dierenartsen geweest daar maar niemand moest d'r. Dus ik heb haar als illegaal meegenomen naar mijn huis, :+ Ik kon haar niet zo achterlaten daar.
Onderweg heeft ze al mijn broodbeleg opgegeten, ze stierf van de honger. Ik ook toen ik weer thuis was, hihihi. Maar onderweg naar huis op de E17 kwam ze op schoot liggen, zelfs kroop ze op mijn schouder om het beeld onderweg te zien. Ze is nu 11 jaar, mijn oude kater, Opa, was totaal niet gecharmeerd dat ik dat deed, maar hij trok snel bij, de oude chagrijn. Begon weer te spelen, en nam het voor haar op als de buurtkatten raar deden tegen haar. Opa is al een tijdje dood, Belle had het er erg moeilijk mee. Dagenlang moest ik mee naar buiten om Opa te zoeken.. Evengoed heb ik er een hele lieve kat aan overgehouden. Ze is onafscheidelijk. *O*
 
Nou, ik was op een Engelse begraafplaats daar, La Belle Alliance Cemetary. Ik was daar alleen, en ze kwam uit de struikjes naar me toe het kleine hummeltje. Ze stierf van de honger en was gedumpt daar.
Nederlander als ik ben had ik broodjes meegenomen, ben nog naar verschillende dierenartsen geweest daar maar niemand moest d'r. Dus ik heb haar als illegaal meegenomen naar mijn huis, :+ Ik kon haar niet zo achterlaten daar.
Onderweg heeft ze al mijn broodbeleg opgegeten, ze stierf van de honger. Ik ook toen ik weer thuis was, hihihi. Maar onderweg naar huis op de E17 kwam ze op schoot liggen, zelfs kroop ze op mijn schouder om het beeld onderweg te zien. Ze is nu 11 jaar, mijn oude kater, Opa, was totaal niet gecharmeerd dat ik dat deed, maar hij trok snel bij, de oude chagrijn. Begon weer te spelen, en nam het voor haar op als de buurtkatten raar deden tegen haar. Opa is al een tijdje dood, Belle had het er erg moeilijk mee. Dagenlang moest ik mee naar buiten om Opa te zoeken.. Evengoed heb ik er een hele lieve kat aan overgehouden. Ze is onafscheidelijk. *O*

Mooi verhaal Coert. Dieren zijn echt geweldig :Y snap nog steeds niet dat er mensen zijn die een onschuldig dier kunnen dumpen of iets aan kunnen doen.

Toen ik een jaar of 13 was waren we op de terugreis van vakantie en in België ergens in de buurt van antwerpen stond er langs de snelweg een dalmatiër vastgebonden aan de vangrails. M'n vader is gelijk gestopt en heeft hem meegenomen (dier nog bekeken of deze een penning of tatoeage had maar dat was niet zo). Onderweg in de auto ging het niet goed samen met onze hond. Toen we thuis kwamen bleef dat zo. Gelukkig wilden de buren graag een hond (die van hun was overleden door ouderdom) en daar leefde ze helemaal op en heeft daar nog 6 jaar geleefd totdat ze haar vanwege allerlei tumoren moesten laten inslapen.
 
Laatst bewerkt:
Hoi, het was ook wel heftig, want ik had het helemaal niet in de gaten dat dat speelde..Kwam er pas achter toen ik na een bedrijfsongeval veels te vroeg thuis kwam, niemand te zien in huis, maar in de slaapkamer dus wel. Maakt verder niet uit hoor, het was in 1991 en het leven gaat gewoon door.
Hard was het wel, dit terzijde. Ik heb trouwens met mijn laatste relatie wel samen geleefd, tot ze haar eigen huisje kreeg, maar dat was ook wederzijds respect voor elkaar. We waren eigenlijk 1, maar ze kreeg heimwee naar haar land, (Frankrijk). Dus we groeiden langzaam uit elkaar, ik snapte het en zij ook. Geen gedoe verder gelukkig.
Ik spreek haar nog steeds via FB.
Ik ben al een tijdje bezig, maar echt makkelijk is het niet een huis te vinden op V-P.
Toch gaat het me lukken, :)

Binnenkort komt er eentje wellicht vrij in de Schenkel, Spijkenisse O-)
 
Laatst bewerkt:
Wat ben ik toch blij dat wij weg zijn uit Spijkenisse. We wonen nu in Hellevoetsluis lekker aan de rand dicht tegen het haringvliet. Andere kant van Hellevoetsluis zou ik ook niet willen wonen (iets te veel vinex naar mijn zin).

Zou hier nooit meer weg willen (tenzij we een paar miljoen winnen, dan zouden we graag een boerderij kopen hier op het eiland).
 
Ik zou eigenlijk liever in Hellevoetsluis west willen wonen, waar ik vandaan kom. Dus niet in de Struyten of de Kooistee. Of in een dorp in de buurt zoals Oostvoorne of Rockanje. Ik heb helemaal niks met vinex locaties of moderne bouw.
Vandaar dat ik al een tijdje bezig ben, maar geloof me, ik kom er wel. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan