Dikke vette score...

'Flyin' Dutchman

MF veteraan
9 sep 2004
1.126
0
Harley Davidson XR750 Ceriani flattrack forks... De "rarest of the rare".. Originele XR vork met solid lower crown.

Voor het volgende project.. Zal een mooie combinatie opleveren met de M&H dragslick... :9 :9 :9

Toch de moeite waard geweest om tot 4:15 wakker te blijven... Kut Ebay!

harley391a4qa.jpg


harley391f6iq.jpg
 
Was onze vriend CD ook niet op zoek naar zo'n ding ?

Kost dat nou ?


CD had alleen sliders nodig...

Kost wel een aantal honderden Euries ja.. Maar vergeleken met wat ik in m'n downhill fietsje heb zitten valt het nog wel mee... 'K heb al tig keer gekeken op Vehikel etc.. Daar zie je ook wel wat Ceriani road race vorken etc. Maar geen XR750 items. 'K wou er eigenlijk al heel lang één hebben. Eigenlijk al toen ik met m'n Trump begon, maar daar hebben we toen een early 70's Sporty vork in gezet (bij gebrek aan Ceriani)... Die Sporty is nu dus "for sale"..
 
Knukkel... Over Fat Luckys...

Jou zadel is al lang klaar.. Dat van mij weet ik niet hoe het er mee staat. Heb 'm alweer een paar keer gemailed, maar krijg effe geen response... Wazig.
 
Harley Davidson XR750 Ceriani flattrack forks... De "rarest of the rare".. Originele XR vork met solid lower crown.

Voor het volgende project.. Zal een mooie combinatie opleveren met de M&H dragslick... :9 :9 :9

Toch de moeite waard geweest om tot 4:15 wakker te blijven... Kut Ebay!


Dus hiermee deed Evel Knievel al z'n trucjes!
 
Deze veiling werkte niet met een sniper stond erbij... En ik moest net 20 dollars boven m'n eigenlijke budget (ik was een beetje dronken)... Heb 'm op 20 seconden nog net gescoord... 8-)
 
Mijn sniper doet het niet meer sinds ik alles opnieuw geinstalleerd heb B|
Doet "AS" het nog wel bij de rest van de goegemeente??
 
Ik had de installatie versie nog wel, maar na de install herkende hij via internet dat het wellicht om een 'backup' ofzo ging... toen ging alles op slot...
Het werkt inmiddels weer, want ik heb iets gedaan wat ik nog nooit had gedaan... een officiele key gekocht!! ;)
 
De mijne werkt geloof ik nog wel, maar krijg wel iedere keer bij het opstarten een reminder om iets te kopen. Ik gebruik'm niet meer om te bieden, alleen maar om te volgen. Op de een of andere manier krijg ik mijn reg.key niet in orde. Als ik dat programmaatje draai waar ik mijn registratie nummer invul, geeft'ie geen sjoege.

Mona, wat doe ik verkeerd????? Help me, want ik ben al eens de deal of the century misgelopen omdat AS het vertikte om in de laatste paar seconden te gaan bieden. Ik heb geen vertrouwen meer in AS, en het ging altijd zo goed tussen ons. Ik mis de geluidjes ook zo.......
Anoniempje.
 
De mijne werkt geloof ik nog wel, maar krijg wel iedere keer bij het opstarten een reminder om iets te kopen. Ik gebruik'm niet meer om te bieden, alleen maar om te volgen. Op de een of andere manier krijg ik mijn reg.key niet in orde. Als ik dat programmaatje draai waar ik mijn registratie nummer invul, geeft'ie geen sjoege.

Mona, wat doe ik verkeerd????? Help me, want ik ben al eens de deal of the century misgelopen omdat AS het vertikte om in de laatste paar seconden te gaan bieden. Ik heb geen vertrouwen meer in AS, en het ging altijd zo goed tussen ons. Ik mis de geluidjes ook zo.......
Anoniempje.

Herkenbare symptomen... ik heb dus net $14.95 afgetikt en ben van het gezeik af... denk ik.
En heb inmiddels alweer wat op de korrel, dus morgen weet ik of het werkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan