Koppaking voor mijn VN700

Jos_1968

Rookie
13 feb 2005
15
0
Doetinchem
Ik heb momenteel mijn motor gedemonteerd omdat er een tik in de bovenkamer van het voorste blok zat, ik dacht misschien kleppen stellen.
Maar nu blijkt dat dit hydrolisch is en waren de kleppen stoters niet versleten.
Maar nu komt het, het schijnt dat je voor de VN700 geen koppakking meer kunt krijgen, ik kan er wel 750 pakkingen in doen, maar dan heb ik compresie verlies.
Ik ben naar een dealer geweest en heb zelfs contact gehad met "De Mammoet".
Ik ben op een site geweest in Amerika welke hier mischien al bekend is WWW.buykawasaki.com en daar ben ik naar de owners info gegaan en hier kun je je motor reg.nr in voeren.
dan krijg je de technische gegevens van je motor te zien maar tot op heden heb ik nog steeds geen VN700 pakkingen, heeft iemand van jullie een tip voor mij waar ik wel aan de juiste pakkingen kan komen?

Vriendelijke groet:

Jos ;( |(
 
11004-1134 Is het artikelnummer voor de koppakking van een VN 700, en volgens mij is dat gewoon te bestellen bij je Kawasaki dealer.
Mocht dat niet zo zijn dan vraag je dealer even op te zoeken of iemand anders in nederland die nog op voorraad heeft.
Het gros van de motordealers in Nederland werkt met dezelfde software om voorraadgegevens op te slaan, en hebben daardoor inzicht in de voorraad van alle andere dealers.
Zo kom je vaak aan de lastigste onderdelen, en de andere dealer is blij om weer iets te verkopen wat anders maar ligt weg te stoffen.
 
Ik had al verschillende dealers 8-) afgebeld, maar niet 1 had het
op " de schap " liggen.

Vandaar dat ik hier de vraag poste omdat ik er van uit ga dat er
hier meer " oude rotten " zitten als bij de steeds wisselende dealers.

Groetjes Jos ;( |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan