Dit onderwerp is gesloten.

quote:Op maandag 09 mei 2005 19:30 schreef drees30 het volgende:
Ik wil wel maar 't gaat ff niet:
(Afbeelding)

quote:Op maandag 09 mei 2005 20:28 schreef drees30 het volgende:
De linker is al zo'n 8 jaar in mijn bezit, de rechter sinds afgelopen zaterdag. Mijn eigen vertrouwde beestje is een beetje op en had een ander blok nodig.
Revisie was een optie maar ik kwam de rechter tegen voor erg weinig. Deze is helemaal compleet en zoals het er nu uitziet in betere staat, alleen ook gedemonteerd nog ff opbouwen dus.
Ik heb straks dus m'n eigen voorraad reserve onderdelen, die zoals jullie ongetwijfeld ook gemerkt hebben moeilijk 2e hands te vinden zijn.

quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:04 schreef drees30 het volgende:
Heeft iemand hier nog wat aan?
http://www.ttmotoren.nl/site/efd.asp?id=212

quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:33 schreef drees30 het volgende:
Zeg, Baffo ik zat net weer even bij die foto's van jou te kijken en ik vroeg me af wat je nou precies aan het luchtfilterhuis aangepast hebt. Ik heb daar al eerer wat over gehoord maar wat houd het in en wat is het effect?

quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:37 schreef ro1710 het volgende:
@Drees, heb je geen msn? Ik weet van Buffo dat hij dat niet heeft.

quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:57 schreef drees30 het volgende:
Het is: BAFFO
Maareh, begrijp ik hieruit dat het alleen vanwege de dinojet is? Ik heb zo'n dinojet al eerder overwogen maar toch een "zwitsers" naaldensetje van kedo.de genomen. Dit scheelde al een flinke slok, en merk je nou echt meer vermogen met dinojet?
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3