kick it

Alf

MF veteraan
17 jan 2004
1.231
0
Sinds mijn startmotor kaduuk is moet ik kicke.motor start koud met de eerste trap.Warm op zich ook ,alleen als ie bij de eerste poging niet loopt is het een crime om het ding aan de gang te krijge.Enige oplossing is dan benzinekraan dicht en 15 keer trappe.Met wat geluk ploft ie dan wel.Ontsteking staat goed.
Somebody?
 
Hoe start je hem?
Ik hang eerst 2x aan het gas, dan 2x trappen zonder contact, vervolgens contact erop en kicken (beetje choken). Als hij na een paar trappen niet werkt alles weer overnieuw.
Als hij warm is kan ik hem gewoon aantrappen.

Edit: zie net dat het probleem zich voordoet als hij warm is... Lekt je inlaatspruitstuk niet? Het kan zijn dat door expansie van de warme cilinders er een klein lekje ontstaat... afdichting van shoveltjes is niet altijd 100 punten.
 
Laatst bewerkt:
Hoe start je hem?
Ik hang eerst 2x aan het gas, dan 2x trappen zonder contact, vervolgens contact erop en kicken (beetje choken). Als hij na een paar trappen niet werkt alles weer overnieuw.
Als hij warm is kan ik hem gewoon aantrappen.

Edit: zie net dat het probleem zich voordoet als hij warm is... Lekt je inlaatspruitstuk niet? Het kan zijn dat door expansie van de warme cilinders er een klein lekje ontstaat... afdichting van shoveltjes is niet altijd 100 punten.
Warm start ie meestal ook,alleen als ik hem niet de EERSTE keer gestart krijg dan wordt het lache.Meestal met 15 man publiek in de buurt. '(
 
Even een gokje uit de losse pols...

Staat hij stationair niet iets te rijk? Daardoor choke je als het ware iets meer als hij koud is en start hij dus goed. Warm heb je je choke niet nodig, staat iets te rijk en verzuipt dan.

Einde gokje.

Succes
 
Tijd voor een ASZWMM

Ik vraag het gewoon niet, 'doe net alsof ik weet waar deze onzin nu weer voor staat.





dat heb je met die mannetjes die gek zijn op uniformen; ze hebben iets met afkortingen, zal wel te maken hebben met de size of his..... nee, ik zeggutniet.
 
Ik vraag het gewoon niet, 'doe net alsof ik weet waar deze onzin nu weer voor staat.





dat heb je met die mannetjes die gek zijn op uniformen; ze hebben iets met afkortingen, zal wel te maken hebben met de size of his..... nee, ik zeggutniet.

Kweenie hoor, maar je kunt ook gewoon het regeltje eronder lezen :?
 
Kweenie hoor, maar je kunt ook gewoon het regeltje eronder lezen :?

oeps
ignore.gif
ignore.gif
ignore.gif
ignore.gif
ignore.gif
ignore.gif
ignore.gif
ignore.gif
ignore.gif
ignore.gif
ignore.gif
ignore.gif
ignore.gif
ignore.gif
ignore.gif
ignore.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan