Triumph Rocket Met nat weer?

gizmokiller

Rookie
22 mei 2005
3
0
garmerwolde
Hallo,
Ik ben waarschijnlijk van plan om een Triumph Rocket III aan te schaffen. Ik heb er al een proefrit op gemaakt en het is een fantastisch ding. Aleen wie weet hoe deze machine zich gedraagt als het nat weer is of regent? Alvast bedankt
 
ik denk dat het er meer aan ligt hoe jij reageerd ,als je het gas flink open draaid dan zal je hem waarschijnlijk niet houden
 
Hallo,
Ik ben waarschijnlijk van plan om een Triumph Rocket III aan te schaffen. Ik heb er al een proefrit op gemaakt en het is een fantastisch ding. Aleen wie weet hoe deze machine zich gedraagt als het nat weer is of regent? Alvast bedankt

Ik neem aan dat je al wat motorervaring hebt als je een Rocket aan wilt schaffen....denk dat voor de rocket dezelfde risico's gelden bij nat weer als bij elke andere brommer.......snap je vraag dan ook niet zo goed....gewoon je rijstijl aanpassen en goede banden eronder....

Tja en ook op de Rocket zul je nat worden....maar dat bedoel je vast niet :+
 
als je hem lang genoeg in de regen zet wordt ie bruin, en voor de rest doet hij ook hetzelfde als al die andere motoren in de regen, doe je te gek, ga je glijden, ligt een beetje aan jezelf he.
 
als je hem lang genoeg in de regen zet wordt ie bruin, en voor de rest doet hij ook hetzelfde als al die andere motoren in de regen, doe je te gek, ga je glijden, ligt een beetje aan jezelf he.

:} :} hahaha, ik zat ook al te broeden op zo'n soort antwoord. Heerlijk zulke vragen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan