Custom bikes???

hey

paar tips (uit ervaring van zelfbouw brommers):
44Z9E8F638HY

dat is mijn brouwsel, het is maar 70cc ivm het budget,en kleur is nog fotoshop, maar wel echte custom.

mijn tips ( tevens van mensen die het klusje met 1340cc flikken :)
1 zoek een goed betaalde baan
2 zoek een vrouw/vriendin met heel veel begrip
3 zoek iemand die mentale steun kan bieden
4 zoek iemand die technisch is zodat als je er zelf niet uit komt
5 zoek goede contacten zodat je een 2e hands blok kan scoren etc.

ik zou, als je voor een 'harley' gaat, kiezen of voor een late shovel blok, of een evolution blok. Dat zijn de mooiste en de ruigste.
frampie uit catalogus bestellen, van zodiac, customchrome etc.

maar neem vooral eens contact op met een echte customgroep, die hebben er ervaring mee. Nederland stikt van dat soort bedrijfjes, daar kan je ook altijd afspreken dat je het meeste zelf doet, etc.

de fotos die je laat zien, kan ik je verzekeren,mag je mooi prijsje voor apart leggen, ook al bou je het zelf, blok paar ruggen, frame idem, wielen + banden idem, zadel + tank idem, spec-paint + remdelen idem, uitlaten+eigenbouw keteken idem. etc etc

't kan wel, maar realiseer dat dit enkel door veel geld uit een droom getrokken kan worden.

succes!
 
hey

paar tips (uit ervaring van zelfbouw brommers):
(Afbeelding)
dat is mijn brouwsel, het is maar 70cc ivm het budget,en kleur is nog fotoshop, maar wel echte custom.

mijn tips ( tevens van mensen die het klusje met 1340cc flikken :)
1 zoek een goed betaalde baan
2 zoek een vrouw/vriendin met heel veel begrip
3 zoek iemand die mentale steun kan bieden
4 zoek iemand die technisch is zodat als je er zelf niet uit komt
5 zoek goede contacten zodat je een 2e hands blok kan scoren etc.

ik zou, als je voor een 'harley' gaat, kiezen of voor een late shovel blok, of een evolution blok. Dat zijn de mooiste en de ruigste.
frampie uit catalogus bestellen, van zodiac, customchrome etc.

maar neem vooral eens contact op met een echte customgroep, die hebben er ervaring mee. Nederland stikt van dat soort bedrijfjes, daar kan je ook altijd afspreken dat je het meeste zelf doet, etc.

de fotos die je laat zien, kan ik je verzekeren,mag je mooi prijsje voor apart leggen, ook al bou je het zelf, blok paar ruggen, frame idem, wielen + banden idem, zadel + tank idem, spec-paint + remdelen idem, uitlaten+eigenbouw keteken idem. etc etc

't kan wel, maar realiseer dat dit enkel door veel geld uit een droom getrokken kan worden.

succes!


'K moet zeggen dat je op een hoop punten gelijk hebt... Behalve die shit talk over die blokken en frames he.. :? :X
 
1 zoek een goed betaalde baan
2 zoek een vrouw/vriendin met heel veel begrip
3 zoek iemand die mentale steun kan bieden
4 zoek iemand die technisch is zodat als je er zelf niet uit komt
5 zoek goede contacten zodat je een 2e hands blok kan scoren etc.

1 heb op moment eigenzaak en die gaat op de fles
2 heb een dochter van twee
3 zal mijn dochter ook wel doen zit in 's wel mooi fase'
4 heb jullie tog ????
5 dat zal kwestie zijn van geduld en goed zoeken worden

Ik zie het als grote puzzel ben nu alles nog aan sorteren maar straks krijgen alle stukjes een plekje.

By the way thanx.
 
ik zou energie in zaak steken en die proberen te redden.Dan flappenbeurs trekken en zo'n biervatfiets kopen.
 
Wil geen energie meer ingooien heb geen zin meer in, daarnaast op de fles is groot woord red wel tot aan einde contract.(maak zeker wel verlies jah)
Kan ik nu lasser of iets dergelijks worden is beter dan die zeikerds van klanten die heb al bijna 9 jaar gehad.(eerst bij ouders in zaak gewerkt) :r

Maar wel bedankt voor advies
 
Laatst bewerkt:
met tv kijken of met lassen?


Met dit gaan we beginnen met lassen, andere project wat bedacht had slow was wel meteen te moeilijk!
Dus het begin is er! ;)

misc

Shit man foto is te groot weet niet hoe kleiner moet maken, maar is dus een grote cirkel van metaal daar komen dingen aan of doorheen(heb vandaag gehaald weet nog niet hoe uit moet komen te zien!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan