Tanksticker/ embleem Harley

-Twilight

MF veteraan
2 mrt 2004
4.385
2
Amsterdam
Ben wat aan het klussen met de Sportster, er komt een ander kleurtje op.
Nu ging ik alleen naar de dealer om tankstickers te halen, heel boekwerk vol hadden ze. Na wat geblader: Doe die maar.

"Da's dan € 89,-."
Ik: HAHAHA. Dachut nie.. Voor een stickertje?
"Per stuk."
Ik: B|

Nu ga ik dus nevers € 178,- neerleggen voor een paar stickertjes, maar hebben jullie misschien een idee waar ik zulk soort tankstickers kan kopen voor een normale prijs?


Dit is/wordt 'em (onderdelen liggen er los op voor de foto, vandaar dat 'ie er wat raar uit ziet)

full
 
Mooi kleurtje.wat dacht je van "fuck the kompenie".178 e om reclame voor die gaste te maken.
 
Mooi kleurtje.wat dacht je van "fuck the kompenie".178 e om reclame voor die gaste te maken.


Het is wettelijk verplicht om de merknaam op de tank te hebben staan O-)

Heb diezelfde stickers wel al gevonden op voor $58,- per stuk op het internet, vind ze erg mooi maar zó mooi nu ook weer niet.

14555-96.jpg
 
vaak zat op Ebay gezien...
Persoonlijk zou ik er gewoon Snap-on stickers op plakken.
 
Op de diverse e-bays staan de wereld stikkers voor weinig. Ik heb mijn emblemen (decals, géén stikker-meuk!) ook via e-bay gescoord. Ik heb goede ervaring met de duitse site; lekker dichtbij en redelijk betaalbaar. Wel ff opletten of de aanbieder wel naar het 'buitenland' wil sturen, anders moet je een adresje zien te ritselen net over de grens.
 
ahuhummmm, decal is een ander engels woord voor sticker.....
(maar dan eigenlijk eentje die onder blanke lak moet.....)
 
ahuhummmm, decal is een ander engels woord voor sticker.....
(maar dan eigenlijk eentje die onder blanke lak moet.....)

B|

Gottegot, wat zijn we weer wakker (zeker optijd naar bed gegaan dit weekend? ;) ), OK dan; 'metaalachtige, harde en in reliëf gevormde uitingen van het merk Harley Davidson, geschikt voor plaatsing op de linker, dan wel de rechter helft van een reservoir waarin zich de brandstof bevind voor een gemotoriseerde tweewieler van eerder genoemd merk'.


Zucht.
 
Ga je dan ook dansen,Brall?
nee, dank, ik hang aan de bar terwijl de sherrif wanhopig probeert een chickie zijn bed in te lullen, dat lukt hem overigens nooit want om 3 uur in de ochtend is hij al zo lazarus dat hij het verschil tussen een lekker wijf en een vet varken niet eens meer ziet.....laat staan iets zinnigs uit te kramen....
 
Ik moet zeggen dat ik hem mooier vind als er geen sticker op de tank zit.
En ik zelfs zonder sticker weet ik wat voor merk het is. Goed he?

Dus bespaar jezelf een hoop geld en doe lekker zonder sticker.

Mocht je nou toch perse een sticker willen. Dan moet je eens een briefje schrijven naar HD dat hun sticker €89,- kost, en dat een sticker waar "fuck Harley" op staat maar €5,- kost. En dat jij nu moet kiezen wat je op je tank plakt. ;)
 
Da's bullshit hoor! Niks van waar.

'kheb van mijn vriend Roadrocket nog wel leuke stickers gekregen, alleen is de tekst erop minder van toepassing ben ik bang ... ;)
(Afbeelding)

8-) 8-) 8-)
:+ :+ :+
Afdeling 4. Motorfietsen

§ 0. Algemeen

Artikel 5.4.1
Motorfietsen moeten voldoen aan de volgende eisen:
a. het voertuig moet in overeenstemming zijn met de op het voor het voertuig afgegeven kentekenbewijs en in het kentekenregister omtrent het voertuig vermelde gegevens;

b. het identificatienummer moet op een vast voertuigdeel zijn ingeslagen en moet goed leesbaar zijn;

c. het merk of de fabrieksaanduiding moet aanwezig zijn;

d. de kentekenplaat moet zijn voorzien van het in artikel 5 van het Kentekenreglement voorgeschreven goedkeuringsmerk en moet deugdelijk aan de achterzijde van het voertuig zijn bevestigd;

e. het kenteken moet goed leesbaar zijn en de kentekenplaat mag niet zijn afgeschermd.

Half uur lopen zoeken maar gevonden *O* .. Dacht dat het specifiek op de tank moest zijn, maar mag blijkbaar overal.


Ik moet zeggen dat ik hem mooier vind als er geen sticker op de tank zit.
En ik zelfs zonder sticker weet ik wat voor merk het is. Goed he?

Ja jíj ja.. Maar al die mutsjes die een glibberend slakkespoor achterlaten na alleen al de naam Harley gezien te hebben kan ik toch niet teleurstellen alleen omdat ze niet kunnen zién dat ik op de duurste vibrator ter wereld rijd? :P oftewel: je moet wat, met mijn kop B|

Wat serieuzer:
Ik vind het zo kaal zo zonder iets erop.. Denk dat ik zelf even aan de slag ga met paint shop, en wat uit laat snijden bij de letterzetter. Mwoah, straks eerst maar even die witte strepen ook op de tank spuiten, misschien dat 'ie er dan wat minder kaal uit gaat zien.
 
Laatst bewerkt:
Nou, het probleem heeft in ieder geval geen haast meer... Spuit net iets grondverf voor die witte strepen op de tank, krijgt het één of andere reactie met die zwarte verf. Begint helemaal te craqueleren :( Dat wordt dus weer opnieuw beginnen B|


Ben er verdomme al een eeuwigheid mee bezig geweest.. Wil nu weer eens rijden :X
 
je kan ook eens kijken op harry bikers store.hier kun je vaak veel chopper en harley stickers enz bestellen leuke site
 
Terug
Bovenaan Onderaan