Honda NSR125/250 rijders topic

wie weet of er iemand nog een nsr 250 te koop heeft
ben op zoek naar eentje en welk type kan je dan het beste kopen

Heb zelf al een paar 125cc nsrtjes gehad en rijd nu een 2003 fireblade maar 2takt blijft toch leuk

Groeten Caspar
 
je zal ze hier niet zo makkelyk vinden maar ik weet nog een nsr mc 28 te koop is het laatste type .
dus met enkelvoudige achterwielophanging
en digi dash met kaart i.p.v sleutel
voor meer info moet je me maar ff een berichtje sturen weet wat van deze modellen af heb er al een 3 jaar lang en ken wel een paar adressen .
 
Hoi Casper ,a gelukkig nog een nsr freak zo mag ik het horen ook ,maar nog niet in het bezit van een nsr zo te horen dat is jammer maar wellicht heb je interresse in mijn mc28 die je op www.gatiehaaaaart.nl kunt bekijken als je wilt het is die repsol met enkelzijdige wielophanging ik zeg bij voorbaat er moet op het gebied van kuipwerk wel wat opknapwerk verricht worden en een nieuwe koppeling (deze licht al klaar bij de motorzaak)in gezet worden heb eventueel ook een nieuwe repsol stickerset klaarliggen en een kopie van het orriginele onderdelen boek (apsoluut een vereiste want anders wordt je gek hahahaha )

er staat ook een klein geluidsfragment op de site van die mc28 met droge koppeling en instelbare vering dus ik zou zeggen even kijken en luisteren ,maar die gp pipes van tyga performance klinken als muziek in de oren neem dat van mij aan ..........erg verslavend .....weeeeeeep weeeeeeeeeep ........bing .........bing net een tweetakt crossmotor om te horen

maar laat het me maar even weten oke groetjes van gert-jan !
 
Ik begin alle verschillen nu een beetje door te krijgen heb ondertussen al wat meer informatie gekregen. Begin er steeds meer zin in te krijgen om op een NSR250 te rijden.

Groeten CAspar
 
he Caspar,ik zou zeggen gewoon een keer doen :] als je de kans krijgt en je weet het die repsol is te koop dus ..........oja en ik heb ook nog een rvf400rr te koop als het moet hahaha .........ook een fiets om nooit te vergeten ,wat rijdt dat ding lekker ,ik heb al veel fietsen gehad in de loop der jaren maar die rvf en die nsr-etjes zijn met geen enkele andere motor te vergelijken en geven je een smile van oor tot oor en menig motorrijder die met zo'n pk beest rondhobbelt heeft het achterlicht van die rvf400 of 1 van die nsr-etjes nog op het netvlies staan ...........hahahahahaha
met zo'n 250 of 400 cc motor kun je tenminste het gas nog eens vol opendraaien zonder gelijk ver boven de illegale snelheden uit te komen en kun je ze ook nog door alle versnellingen heen trekken want een rvf400rr met 14500rpm op de klok in de 4de of 5de versnelling klinkt als een tweetakt kan ik je melden wat een feest het houdt wel op zo bij de 215km/u in de 6de versnelling maar wanneer rij je nu voor langere tyd zo hard ?niet dus eigenlijk .

he maar veel succes met het aanschaffen van een nsr en ik hoor het graag van je wat je van een eventueel ritje op zo'n machine vond...........van oor tot oor hahahaahh zo kom jij eraf weet ik nu al ...........groetjes van gert-jan
:] :9 :9~
 
Heyyy,
ja ken het heb zelf vfr400 nu
is ook wel leuk speelgoed, maar die ga ik verkopen.
en dan nsr250 aanschaffen.

Groeten Caspar
 
Een paar weken geleden via ebay.de aangeboden
full
 
Ik zat er kwa bieden naast om eigenaar te worden
full


Volgens mij was het een juweeltje..

Afgelopen week bezig geweest met een TZR250R-Sp, maar ook dat is spaak gelopen.
 
hoi Scottie ,dat is zeker een mooie mc28 en ben je echt geinterreseert om er 1 te kopen ??

er komen nogal wat kosten bij kijken om een motor via ebay hierheen te halen want ik neem aan dat deze niet in nederland te koop stond .

om te beginnen moet je het ding hierheen laten vervoeren ,dat is al snel met krat zo'n 250 kg ,dan komen er douane kosten en inklaringskosten bij en invoerrechten , dan moet hij nog gekeurd worden en daar heb je de juiste papieren voor nodig anders gaan ze moeilijk doen (vrijwaardingsbewijs uit land van herkomst of een gelijksoortig document waaruit blijkt dat deze motor niet gestolen is )en dan mag je nog een keer de bpm betalen dus ik denk dat die mc28 die je gezien hebt zo maar 6000 euri gaat kosten,maar dan heb je ook wat hahahaaha ...........maar ik heb eventueel een mc28 in repsol kleuren te koop staan voor een stuk minder geld er moet wel het 1 en ander aan gebeuren zoals een nieuwe koppeling (heb ik al maar moet er nog worden ingezet)het kuipwerk moet even worden opgeknapt (nieuwe stickerset heb ik ook al )en een kopie van het onderdelenboek heb ik ook van deze motor

ik heb als 2 mc21-jes en die mc28 heb ik er een jaar geleden bij gekocht in de staat zoals hij nu nog is, vandaar die onderdelen want ik zou deze motor ook weer helemaal tiptop in orde gaan maken maar ik heb er gewoon geen tyd voor de komende 1.5 jaar i.v.m verhuizing en verbouwen enzo dus ik zou zeggen als je interesse hebt laat het me weten en de prijs licht zo rond de 3250 euri ,het is trouwens een sp met instelbare vering en droge koppeling (menig ducati rijder weet niet wat er gebeurd als ik dat ding start hihihihii)en die uitlaten zijn echt van het betere geluid (gp pipes)dus denk er maar eens over en laat wat van je horen groetjes van gert-jan !!
 
hoi Scottie ,dat is zeker een mooie mc28 en ben je echt geinterreseert om er 1 te kopen ??

er komen nogal wat kosten bij kijken om een motor via ebay hierheen te halen want ik neem aan dat deze niet in nederland te koop stond .

om te beginnen moet je het ding hierheen laten vervoeren ,dat is al snel met krat zo'n 250 kg ,dan komen er douane kosten en inklaringskosten bij en invoerrechten , dan moet hij nog gekeurd worden en daar heb je de juiste papieren voor nodig anders gaan ze moeilijk doen (vrijwaardingsbewijs uit land van herkomst of een gelijksoortig document waaruit blijkt dat deze motor niet gestolen is )en dan mag je nog een keer de bpm betalen dus ik denk dat die mc28 die je gezien hebt zo maar 6000 euri gaat kosten,maar dan heb je ook wat hahahaaha ...........maar ik heb eventueel een mc28 in repsol kleuren te koop staan voor een stuk minder geld er moet wel het 1 en ander aan gebeuren zoals een nieuwe koppeling (heb ik al maar moet er nog worden ingezet)het kuipwerk moet even worden opgeknapt (nieuwe stickerset heb ik ook al )en een kopie van het onderdelenboek heb ik ook van deze motor

ik heb als 2 mc21-jes en die mc28 heb ik er een jaar geleden bij gekocht in de staat zoals hij nu nog is, vandaar die onderdelen want ik zou deze motor ook weer helemaal tiptop in orde gaan maken maar ik heb er gewoon geen tyd voor de komende 1.5 jaar i.v.m verhuizing en verbouwen enzo dus ik zou zeggen als je interesse hebt laat het me weten en de prijs licht zo rond de 3250 euri ,het is trouwens een sp met instelbare vering en droge koppeling (menig ducati rijder weet niet wat er gebeurd als ik dat ding start hihihihii)en die uitlaten zijn echt van het betere geluid (gp pipes)dus denk er maar eens over en laat wat van je horen groetjes van gert-jan !!

Hij stond inderdaad niet in Nederland maar in Duitsland. Vervoer zou ik zelf doen. Ophalen dus. Met een leasebak kost het alleen een hoop tijd.
Invoeren is niet zo'n probleem. Papieren shit heb ik al een paar keer eerder gedaan. Prijs zat iets door de 3000 Euro. Hier komt dan 600 Euro BPM en 100 Euro voor de keuring en het kenteken bij. Het gaat tenslotte om een motor uit Duitsland, da's binnen de EU, maakt het een stuk eenvoudiger.
Het ging trouwens ook om een SP met droge koppeling....

Heeft de motor van jou 3 jaar stilgestaan zonder preparatie?
(olie in het carter tegen roesten/kapot gaan van het big-end, of regelmatig starten en een stukkie rijden...)
 
nee ,die nsr wordt wel regelmatig uitgelaten hoor ,neem hem zo nu en dan mee voor woon werk enzo of even een rondje naar scheveningen of de plaspoelpolder even wat gooi en smijtwerk met dat fietsie ,het geluid is te mooi om in de schuur te laten staan :P :] het is echt om te kwijlen dat geluid ,die mc21 die ik heb maakt weer een heel ander geluid ,tja eigenlijk maken ze vanaf 8200rpm alle drie een totaal ander geluid ,mc28 heeft tyga gp pipes ,die rode nsr heeft jolly moto's en die paarse sp heeft orriginele hrc uitlaten,dus vandaar!

maar ja al had je die mc28 uit duidsland kunnen halen dat had inderdaad nog wel te overzien geweest ,die paarse sp van mij die komt uit nieuw zeeland hahahahah .........let wel ik heb hem van een nederlander gekocht die hem daar vandaan heeft gehaald ,maar omdat zijn vrouw het er niet mee eens was heeft hij hem verkocht en was ik een blij mens ,ik heb een komplete orriginele rothmans kuip via ebay kunnen kopen van een amerikaan uit arrizona, dus als ik die erop zet dan is die sp helemaal orrigineel en redelijk zeldzaam ,zeker in nederland :Y ,ik moet al die beugeltjes en schroefjes nog bestellen en dan kan ik gaan sleutelen ,dan heb ik twee volledig gereviseerde en in perfecte staat zijnde mc21-jes :]
als ze allebij klaar zijn dan ga ik eens wat mooie filmpjes en foto's maken denk ik ,altyd cool natuurlijk!!
 
DeZe topic hopelijk nog niet overleden...!!! Ach kwam hem zelf ook tegen bij het googlen naar een nsr250...dus gewoon doorgaan haha

ja jippie er zijn dus nog wel wat meer nsr250 rijders en bezitters hier in Nederland. Mag ik me ook dan even voorstellen..Ik ben Frank 36 jaar al meer dan 14 jaar bezitter van een ns400r , maar sinds jan.06 ook bezitter van een nsr250r sp rothmans. Hij stond al een tijdje op mijn verlanglijstje, maar naar een paar sinterklaas avond afwachten, heb ik er zelf maar 1 gekocht in Engeland !!! :]

Erg mooi speelgoed, lekker naar de 12000toeren, kort schakelen, gooien en smijten
jaja je bent er nooit te oud voor...

Het zou wel mooi zijn om met meerdere nsr-en ergens eens een blauw rookgordijntje te leggen..kom maar op met voorstellen !!!

Kijk ook eens op mijn website...
het is dat ik er wekelijks mee bezig ben maar goed het is al een begin.
http://members.chello.nl/f.morsink/

Bijlage: nsr.jpg
 
Best mooie machines! Na mijn huidige 2takt stap ik waarschijnlijk wel over op 4takt, maar da's uit praktische overwegingen. Misschien als ik later nog eens wat geld heb liggen, dat ik nog een dikkere 2takt koop :9

Mooie machine Frank!
 
Beste tweetaktfans,

Leuk om zoveel tweetakters te zien schrijven over hun passie.
Kijk ook eens op http://www.tweetakt-forum.nl en www.rd350.nl
Ben zelf ook helemaal tweetaktfanaat.
Rij op een Kawasaki KR1-S 250cc
130 kg met pak en beet 60 pktjes :)
Na 7000 toeren is het feest *O*
Voor het dagelijkse werk rij ik een dikke viertakt.
Maar voor het echte plezier mijn tweetaktmotor *D
De NSR250 is trouwens een hele gave bike
:9

Kawagroeten,

Ninjawil

full
 
Hallo,

Wie weet een site over de Honda NSR250 kenteken versie waar op een overzicht staat van de NSR250 uitvoeringen.
Zoals Bouwjaren, in welk land geleverd standaard kleuruitvoeringen, verschillen per uitvoering. MC28, MC21, MC21 SP, enzovoort
 
Ik had mijn kr1s al ingeschreven voor een circuitdag 11 september op circuit Zandvoort. Volgende keer ben ik zeker van de partij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan