apeldoorn

Benjij er ook? Ik zit in een rode bungalow tent met mijn bike onder de luifel geparkeerd op veld 3.
 
Slow heeft een legitiem excuus.
Hij is nml de komende 2 weken chinees eten.
Maar vrees niet, ik zal af en toe meeloeren via dit medium dat internet heet.
Chap tsjoi for now!

ps Bug:ik heb benzine door mijn aderen lopen!

Lekker cryptisch omschreven Slow, maar volgens mij bedoel je gewoon dat je vrouw (alweer) op vakantie is en dat je te lui bent om zelf te koken.

by the way: nog iemand gereden, dit weekend })
 
Yep, maar niet naar Apeldoorn. ;)

Zaterdag naar een klein treffen geweest, samen met Brallie nog wat sterke verhalen afgestoken bij een vuurtje. 'Was in een weiland (en een best lekkere, Slow; je hebt weer wat gemist...), met zo'n megatent waar nog geen 100 man was..... Ik denk dus ook dat dit nu na 5 jaar de laatste was. Wel jammer, want het is er altijd wel gezellig; goed(koop) bier, prima bands enzo.
 
Zou weilandvrees en bestaande fobie zijn?

Maar wie was er nou in Apeldoorn en hoe was het?
 
Yep, maar niet naar Apeldoorn. ;)

Zaterdag naar een klein treffen geweest, samen met Brallie nog wat sterke verhalen afgestoken bij een vuurtje. 'Was in een weiland (en een best lekkere, Slow; je hebt weer wat gemist...), met zo'n megatent waar nog geen 100 man was..... Ik denk dus ook dat dit nu na 5 jaar de laatste was. Wel jammer, want het is er altijd wel gezellig; goed(koop) bier, prima bands enzo.
ik kan me ook niet voorstellen dat ze op deze manier kunnen blijven bestaan daar in ´t Wold.......
 
Misschien ook een leuke bestemming?

http://oldtimermarkt-bockhorn.com/

Een recensie van iemand die al eens een paar keer geweest is:
Dit is een geperfctioneerde vehikel(alleen nog maar brommer shit), ong. 3 keer zo groot. Auto`s motoren, tractoren, kleine vrachtauto`s EN VEEL HARLEY ONDERDELEN!!!. Het geluk wil dat er met deze Duitsers ook nog te handelen valt.

full
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan