Oudewater - Custombike show

Hey bedankt voor de tip! Zaterdag ga ik naar Fields of Rock maar zondag heb ik nog niks op het program staan en ik wilde toch wel ff met de brommert weg!
 
Zaterdag eerst ratbikemeeting in IJsselstein. Dan zondag na het ontbijt en een paar bakken koffie misschien nog wel ff naar oudewater.
 
Doe m'n best Case.
Kga eerst zaterdag nog naar de streetparty van OIT.
Ze schijnen daar Biker Build off dvd's te verkopen dus daar moet ik een setje van hebben. 8-)

Nog iemand naar Breda?
 
Asten, vroeger veel gespeeld met de band ( Asten Heusden ), wat is er daar te beleven ?

Hmmm misschien beetje topicvervuiling........................... ;)
Probeer eens te klikken op het onderstreepte woordje "Asten", kep er toch niet voor niets zo'n leuk linkie van gemaakt ;)
 
Ik vond het zwaar tegenvallen deze keer.
Geen live muziek, veel minder kraampjes (maar daar zit ik niet op te wachten), veel minder motoren, en de "show" viel heel erg tegen (2 x V-rods :r )en gewoon heel erg weinig.
Binnen het uur had ik het bekeken.
 
Ben best wat gewend...misschien was het het mooie weer dat alles beter liet lijken...

En@slow. Sorry camera was ergens anders nodig deze keer... :+
 
misschien was het het mooie weer dat alles beter liet lijken...

Dat zou zeker een reden kunnen zijn!!! Heb t er ook best naar me zin gehad!
:Y

[off-topic modus aan]
Ik kijk net ff op die site van REO bij de foto's van het kleppertreffen en wat schetst mijn verbazing! We hebben daar dezelfde BBQ gedeeld! :)
Jij was dat drukke mannetje dat niet neer te hoeken was!!!! }) Tenminste als jij degene bent die dat vlees op foto 22 gaar staat te kijken (en rechts staat Krimson op de voorgrond) en op de volgende foto staat mijn vent een kippepoot weg te pikken. (met Margje van Hulzie 2e van links)

Oh en ik zie dat we zelfs een foto delen! ;) (foto 15)

Geinig!! :]
[off-topic modus uit]
 
Alsjeblieft zeg.....waar zie je me voor aan '(

Ik ben die in die rooie "circel"

full
 
Nou ja....sorry hoor.....ik zat ff op die website van REO te koekeloeren en zag in jullie smoelenboek maar 1 Peter dus vandaar... -O-

Maarre n.a.v. van deze foto zal ik je zeker herkennen hoor, een volgende keer.... :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan