It can be done...

en hier een foto van een lief katje.
houden jullie ook van katten?
van mijn moeder mag ik geen kat maar ik wil er wel graag 1.

(Afbeelding)
:r :r :r
full
 
LOL _O-

van links naar rechts:
katje Chopper Dave, katje Jesse James, Kater Johnny Chop...
 
Trouwens motorrije is maar een hobbie he.Moet je niet al te serieus nemen.Zo doe ik ook nog aan tuinieren.Eet al een week heerlijkke peultje.Tomaten doen het ook goed.Katten en honden zijn ook mij hobbie.En Chet Baker en blowe en thuisbioscoop en Solexe en fitnesse en lekker koken en Whisky en .
 
Trouwens motorrije is maar een hobbie he.Moet je niet al te serieus nemen.Zo doe ik ook nog aan tuinieren.Eet al een week heerlijkke peultje.Tomaten doen het ook goed.Katten en honden zijn ook mij hobbie.En Chet Baker en blowe en thuisbioscoop en Solexe en fitnesse en lekker koken en Whisky en .

Wat doe jij eigenlijk voor de kost Alf?
 
Alf werkt al 15 jaar niet meer.Ben huisman. *O*

Alf is imho een relaxte kerel! Hoe ist met je trekker man? 'kheb helaas niks van getuig voor erachter meer bij m'n neefs kunnen scoren voor je ... of je moet toevallig nog interesse hebben in een "Pipo de clown"-wagen voor achter je trekker??
:+
 
Alf is imho een relaxte kerel! Hoe ist met je trekker man? 'kheb helaas niks van getuig voor erachter meer bij m'n neefs kunnen scoren voor je ... of je moet toevallig nog interesse hebben in een "Pipo de clown"-wagen voor achter je trekker??
:+
Heb een nieuwe bloter voor weinig kunnen scoren.Verder van tante een een-schaars kantelploeg gekregen.Pipo wage is ook al geregeld.
Toch bedankt.
 
Heb een nieuwe bloter voor weinig kunnen scoren.Verder van tante een een-schaars kantelploeg gekregen.Pipo wage is ook al geregeld.
Toch bedankt.

No thnx hoor, 't was alleen mooi geweest als er wat tussen had gezeten.

Zo'n pipo-wagen vind ik trouwens ook geweldig hoor. 'kheb vorig jaar op 't communie-feestje van de buurjongen de hele zondagmiddag met een Farmall H dat ding rond Etten-Leur gereden met tig kids erin ... echt helemaal top!
... en meer bekijks als met m'n motorfiets ... :+

ff on-topic: 'kheb niet zo veel verstand van choppers, dus 'kvind de info vanuit FD altijd wel mooi meegenomen hoor!
 
Shit he, volgens mij slurpen die gekke luchthappers zo de oordopjes onder je helm vandaan ! Hoewel dat monsterlijke gedrocht absoluut nu welkom is op m'n oprit, vraag ik mij toch hardop af of dit nu op basis van een EVO-blok is gemaakt?

en zo komen we dan weer on-topic..

Nix HD, gewoon verneukte V8 Boss Hoss
 
hey, fd, hier nog meer van die sinners maar als je nou es ff wat ploaties van deze fiets doet ?

thesinners.gif


die ziet er 100 keer beter uit als de eerste in dit topic...
 
Terug
Bovenaan Onderaan