Het chopperverbouwingstopic winter 2004-2005

Sooo! idd coole bike man!
Wat kost dat nou?

Och jee... Slow heeft z'n laptop ook weer aangezet...
Heb jij de wrap trouwens van 'voren naar achteren' of 'van achteren naar voren' gewikkeld?
Later op de avond nog even gereden. Roken viel wel mee, maar het stonk wel naar verbrande poffertjes... Het spul is ook donkerder geworden.


@chopchop: Zelf verbouwd, maar dat is vrij gemakkelijk... je hoeft alleen maar spul te verwijderen!
 
Ik heb een 2in1 dus moest ff nadenken wat het beste zou zijn. Het is nu buiten naar binnen geworden. Dat is het meest aerodynamisch.

Ik had ook nog een seatpan geklopt voor het nieuwe project. Helaas iets te groot uitgevallen dus moest aangepast worden.
Ik post zo nog een piccie van de seatpan zoals hij uiteindelijk geworden is.

Zonet nog in Uithoorn gekeken op de HD dag. Geen MF-ers te bekennen maar wel wat van mijn vrienden van Trailer Trash.
 
full
 
o ja en dan het eigenlijke afgelopen winterproject voor gebruik bij het aankomende winterproject. (is al een tijdje klaar)

"Project Trailer"
Let op de flakepaintjob, oldschool HD-knippers, malthesecross 3in1 lights (wat betekent zo'n kruis nou eigl.?)en de looklikewhitewalls.
full
 
Veelbelovend, al vind ik die tank wat minder... is een 2.2 Gal Sporty niks?
Lekker hip! ;)
 
Dat sporty gebeuren wordt al zo vaak gedaan...
Dit is een hydra tank (volgens zeggen)en daar gaan we mee werken.
Ik moet hem nog even onderhanden nemen zodat hij meer over de backbone kan zakken. Wellicht staat dat beter.

Mocht je een sporty2.2 over hebben dan mag je'm natuurlijk sturen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan