stuur verwisselen

Hoi,
Wat moet ik allemaal veranderen wanneer ik op mijn shdaow 750 uit 1983 (ja, een gouwe ouwe) een recht stuur wil zetten? Ik neem aan dat ik het stuur op een een of andere manier iets moet verhogen om nog fatsoenlijk te kunnen sturen.
Maar laat het maar horen. Ben zeer benieuwd.

Kortom wil gewoon een recht stuurtje (vind ik mooier), maar wil wel normaal kunnen blijven sturen.
 
Gewoon ff naar een motorboer gaan. En kijken wat voor sturen en rizers ze daar hebben die op je motor passen. Als je een niet te breed stuur neemt heb je geen langere kabels nodig.
Succes met zoeken! :]
 
Ja, moest gisteren werken tot 22.00 uur. Was niet de bedoeling. Mijn planning van het spuiten kwam in de war. Ga vanavond en morgen verder met de klus. Tank en voorspatbord staan inmiddels al in de primer. Ga morgen toch maar buiten spuiten denk ik. Die troep gaat aardig op je luchtwegen werken als je in de garage spuit.

Fotos worden als het goed is vandaag en morgen geplaatst. :]

*O* http://www.xv-choppers.tk *O*
 
Hey Shadowwoman,

Ik zal van het weekend ook wel even een foto van mijn ouwe shadow op dit topic plaatsen. Krijg je een beetje een idee hoe het er uit kan zien. :}
 
Sorry Shadowwoman. Ben even druk bezig geweest met spuiten van mijn motor. Ben nog niet achter de PC geweest. Zal z.s.m kijken naar die foto. Echt waar.

Groeten,
Gerco O-)
 
Komen ze dan alsnog, de foto's van mijn vorige motor. :]
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan