bout

Alf

MF veteraan
17 jan 2004
1.231
0
Ik ga weer eens investeren.Snap-on schijnt met systeem te werken waarbij de dop op de vlakke kanten van een bout aangrijpt en niet op de scherpe kanten.Ik ga bidden.
 
Flankdrive (plus)
(sorry, ik moest gewoon...)

overgens, de doppen zijn volgens mij alleen flankdrive.
als het echt een roestige verBRALde shit bout is dan moet je wellicht
een flankdrive PLUS steeksleutel proberen.

Knukkel heeft wel een setje die je kunt lenen om te testen.
 
Laatst bewerkt:
Flankdrive (plus)
(sorry, ik moest gewoon...)

overgens, de doppen zijn volgens mij alleen flankdrive.
als het echt een roestige verBRALde shit bout is dan moet je wellicht
een flankdrive PLUS steeksleutel proberen.

Knukkel heeft wel een setje die je kunt lenen om te testen.
en wat heeft dat weer te betekeken !!!
 
Flankdrive (plus)
(sorry, ik moest gewoon...)

overgens, de doppen zijn volgens mij alleen flankdrive.
als het echt een roestige verBRALde shit bout is dan moet je wellicht
een flankdrive PLUS steeksleutel proberen.

Knukkel heeft wel een setje die je kunt lenen om te testen.

In tegenstelling tot sommige andere snap-on bezitters gebruik ik m'n gereedschap, dus dat uitlenen doe ik liever niet ;)

De meeste doppensets van een beetje kwaliteit grijpen aan op de flanken. Ik heb ook een oud proxxon setje (voor relatief weinig) die dat ook al heeft.

Is het voor die ronde kopbout? Past daar uberhaupt wel een dop op tussen de koelribben enzo? Ik draai die "altijd" (1x gedaan) vast met een ringsleutel.
 
In tegenstelling tot sommige andere snap-on bezitters gebruik ik m'n gereedschap, dus dat uitlenen doe ik liever niet ;)

De meeste doppensets van een beetje kwaliteit grijpen aan op de flanken. Ik heb ook een oud proxxon setje (voor relatief weinig) die dat ook al heeft.

Is het voor die ronde kopbout? Past daar uberhaupt wel een dop op tussen de koelribben enzo? Ik draai die "altijd" (1x gedaan) vast met een ringsleutel.
Klopt,voor de kopbouten tussen de ribben.Zaakje zit al 10 jaar vast.Denk dat een ringsleutel afbreekt.heb snap-dop besteld.Hoop dat het wat wordt.

Uitlenen van gereedschap kan ik iedereen afraden.Of je krijgt het niet terug of kapot .Snap-on zou ik dus nooit uitlenen.

hou u op de hoogte.
 
alf,

je hebt hier nu 2 topics over openstaand ,

Check effe het antwoord van kukkel op je ander topic :%#@&*.... maar dan twee keer.FUBAR

kzou er gebruik van maken als ik jouw was :}
 
Klopt,voor de kopbouten tussen de ribben.Zaakje zit al 10 jaar vast.Denk dat een ringsleutel afbreekt.heb snap-dop besteld.Hoop dat het wat wordt.

Uitlenen van gereedschap kan ik iedereen afraden.Of je krijgt het niet terug of kapot .Snap-on zou ik dus nooit uitlenen.

hou u op de hoogte.

Kijk zo is Knukkel dan weer. Ikke ikke ikke...
Als ik zo'n dop had dan mocht je hem van mij lenen hoor Alf. Leven is delen.

En dan dat knipogende smileyding erbij! Wat een schurk is het toch!
 
Kijk zo is Knukkel dan weer. Ikke ikke ikke...
Als ik zo'n dop had dan mocht je hem van mij lenen hoor Alf. Leven is delen.

En dan dat knipogende smileyding erbij! Wat een schurk is het toch!

Slow, ik sluit me toch aan bij Knukkel ik leen ook liever niks uit en al zeker mijn Schnappie-Aan gereedschap niet, ik heb een keer een TIG lassertje uitgeleent kreeg hem met defecte kast en kabels terug. Zelfs mijn vrouwke (sponsor) leen ik nog niet uit.
Maar als ik iets moet hebben weet ik dus war ik het wel mag/kan lenen. :W
PS ik wil wel iedereen helpen daar waar ik kan.

Greetz
 
Tis duidelijk Frens. It is the thought that counts?
Die Knukkel is geen slechterik hoor. Tis alleen, dat met die drank en pillen enzo...
Ik heb gewoon grenzen maar sommigen mensen weten niet wat genoeg is.
Enfin. Ik begrijp het en je bent altijd welkom hier voor tools.

ride free!
S
 
Tis duidelijk Frens. It is the thought that counts?
Die Knukkel is geen slechterik hoor. Tis alleen, dat met die drank en pillen enzo...
Ik heb gewoon grenzen maar sommigen mensen weten niet wat genoeg is.
Enfin. Ik begrijp het en je bent altijd welkom hier voor tools.

ride free!
S

Speaking of... Heb je nog nieuwe supply? Of hou je je wat rustiger sinds die laatse politie inval?
 
Speaking of... Heb je nog nieuwe supply? Of hou je je wat rustiger sinds die laatse politie inval?

Als is de leugen nog zo snel...
Ik vroeg me al af waarom jij iedereen naar Weert wilde hebben behalve Slow...
Ik ben niet gek hoor Knukkelhead! Iedereen weet nu wat jij met Johnny Hoes uitvreet in Weert.

:Y _O- :} :] :+
 
Als is de leugen nog zo snel...
Ik vroeg me al af waarom jij iedereen naar Weert wilde hebben behalve Slow...
Ik ben niet gek hoor Knukkelhead! Iedereen weet nu wat jij met Johnny Hoes uitvreet in Weert.

:Y _O- :} :] :+

Jammer dat ze zijn voorraadje net nu ontdekt hebben _O-

Helaas ik ben in Leopoldsburg maar misschien op de terugweg effe via Weert als het dan al niet afgebrand is .. :W
 
Als is de leugen nog zo snel...
Ik vroeg me al af waarom jij iedereen naar Weert wilde hebben behalve Slow...
Ik ben niet gek hoor Knukkelhead! Iedereen weet nu wat jij met Johnny Hoes uitvreet in Weert.

:Y _O- :} :] :+
ooooooooohhhhhhhhhwwwwwwww, dus daar betaalt ie al die hadees van, doctor greenthumb 8-) 8-)
 
Zo zie je maar. Mensen zijn niet altijd wat ze lijken te zijn.
Jammer, komt er ook geen duel...
Laten we maar met z'n vriendin gaan praten over het onderhoud van zijn hadees
zodat ze niet staan weg te roesten. Dat is het minste dat we kunnen doen voor hem.
We zullen wel een hele tijd niets meer van Knukkel horen. Ik zal hem missen...







NOT ! *O*
 
Zo zie je maar. Mensen zijn niet altijd wat ze lijken te zijn.
Jammer, komt er ook geen duel...
Laten we maar met z'n vriendin gaan praten over het onderhoud van zijn hadees
zodat ze niet staan weg te roesten. Dat is het minste dat we kunnen doen voor hem.
We zullen wel een hele tijd niets meer van Knukkel horen. Ik zal hem missen...


NOT ! *O*

Slow... in onze limburgse gazet (krant)staat dat ze nog geen daders opgepakt hebben. Zou hij gevlucht zijn ..... :?
 
Frens,

As if I care where the bleedin'hell he went!
Als hij maar niet op de HD is gegaan...
Ik heb nog een vordering op hem uitstaan en overweeg beslag te leggen op de Knuckle.
 
Frens,

As if I care where the bleedin'hell he went!
Als hij maar niet op de HD is gegaan...
Ik heb nog een vordering op hem uitstaan en overweeg beslag te leggen op de Knuckle.

Slow, hij had ook naar ons moeten luisteren, je kunt zo'n oude LP platenpers niet gebruiken voor XTC schijfjes, die titels van Johnny staan er dan op en dat loopt niet onder de jeugd. Hij is ook soms zo eigenwijs. Tja en nou dan ... :X
 
Hahaha,
arme Knukkel! Wordt hier helemaal afgezeken en hij heeft er waarschijnlijk nog geen weet van...
Maargoed,gebukt is genomen! Toch Doc?
 
Hahaha,
arme Knukkel! Wordt hier helemaal afgezeken en hij heeft er waarschijnlijk nog geen weet van...
Maargoed,gebukt is genomen! Toch Doc?

Hebben de heren het weer druk op het werk? Ik wel namelijk met m'n keurige kantoorbaan en lease oto ;)
Snel ff de andere topics doorspitten om te kijken of ik daar ook wordt afgezeken
 
Terug
Bovenaan Onderaan