"Met" of "Zonder" dempers rijd

Rijden jullie met of zonder dempers.

  • Ja, lekker rustig voor de buurt.

    Stemmen: 25 27,5%
  • Nee, lekker knallen.

    Stemmen: 66 72,5%

  • Totaal aantal stemmers
    91
En daar komt bij dat het niet echt al te goed is en die open pijpen op jappen geven over het algemeen meer problemen dan "plezier".
leg eens uit?probjes?ik heb een nu een paar maanden een eigenbouw,magna blokje...wat voor problemen kan ik verwachten dan?
mijn mening is gewoon lkkr herrie maken...en als je tegen ome baksteen zegt dat dat voor de verkeersveiligheid alleen maar ten goede komt(loud pipes saves lives)dan geeft ie je nog gelijk ook...en krijg je geen boete...
bij de weg : wat zijn pcies DB killers?
 
leg eens uit?probjes?ik heb een nu een paar maanden een eigenbouw,magna blokje...wat voor problemen kan ik verwachten dan?
mijn mening is gewoon lkkr herrie maken...en als je tegen ome baksteen zegt dat dat voor de verkeersveiligheid alleen maar ten goede komt(loud pipes saves lives)dan geeft ie je nog gelijk ook...en krijg je geen boete...
bij de weg : wat zijn pcies DB killers?

Als je met open pijpen gaat rijden moet je in de regel je sproeier bezetting aanpassen (rijker zetten).
Als het mengsel te arm is wordt je motor te heet en verbranden je (uitlaat) kleppen.
Je kunt dit eenvoudig checken door naar de kleur van je bougies te kijken: caramelkleurig is OK, maar zijn ze wit dan wordt de motor te heet.
dB killers zijn dempers.
 
Als je met open pijpen gaat rijden moet je in de regel je sproeier bezetting aanpassen (rijker zetten).
Als het mengsel te arm is wordt je motor te heet en verbranden je (uitlaat) kleppen.
Je kunt dit eenvoudig checken door naar de kleur van je bougies te kijken: caramelkleurig is OK, maar zijn ze wit dan wordt de motor te heet.
dB killers zijn dempers.

thnx maar wat praten mensen dan over db killers in hun dempers stoppen??
 
Dus motto is,

ook bij kleinere motors zoals de mijne kawa ltd 454 de pijpen opengooien voor een mooier geluid :Y :N :Y :N :Y :N

Want dan moet er het een en ander worden uit geboord /gesloopt worden !
Mocht het geluid nou zwaarder worden , slaat dat dan eigelijk wel ergens op met een klein motor vermogen :?
 
Dus motto is,

ook bij kleinere motors zoals de mijne kawa ltd 454 de pijpen opengooien voor een mooier geluid :Y :N :Y :N :Y :N

Want dan moet er het een en ander worden uit geboord /gesloopt worden !
Mocht het geluid nou zwaarder worden , slaat dat dan eigelijk wel ergens op met een klein motor vermogen :?

Maakt toch niet uit, Naar mijn idee heeft elke chopper weinig vermogen. Vermogen is ook niet zo belangrijk op een chopper, gewoon lekker cruisen en herrie schoppen. Ik rijd zelf rond op een savage van 23kW, en dan gewoon zonder demper. Niemand die er wat van zegt, alleen af en toe een middelvingertje.

groete Jelle.
 
Rij inmiddels een tijdje op mijn Honda Shadow. Nog originele pijpen. Ben er wel over uit dat dat moet gaan veranderen, want van mij mag het wel wat meer geluid hebben....beetje indruk maken als ik over de boulevard rij ;) . Daar is het ook de motor naar, dus dan ook met bijpassend geluid.

Nu dus nog ff ´met´ maar dat wordt ´zonder´ *O* :Y
 
}) luid pijpen redt levens.

ik rij op een suzuki rf 600 r en daar heb ik ook de vulling uit de pot gehaald. Een motor moet je horen en het gevoel van het motor rijden is voor mij onder andere lekker stevig optrekken en daar hoort wat gebrul bij. Hetzelfe als een leeuw die miauwt als een kitten. NIKS!!! |( Laten horen dat je eraan komt! :Y

toedels :] })
 
Ik heb pas een intruder vs 700 gekocht, org. uitlaten kan ik hier zomaar de dempers uithalen? Gaat dit makelijk en moet nog wat opnieuw afgesteld worden
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan