Honda cbr1000rr (deel 1)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey,

ik heb zo goed als een blade gekocht *O*

wie kan me eventueel geluidsfiles (of links ervan) doormailen ivm andere dempers/systemen ???

alvast van harte bedankt !!!

greetz
kriz
 
hoi kriz...gefeliciteerd met je (bijna) aankoop, al had je het waarschijnlijk liever onder andere omstandigheden gehad...

Ik heb als het goed is nog wel een kort fragmentje liggen (MPEG)....ik kan alleen nergens je mailadres vinden
 
Hoi Kriz,
Ook ik heb deze week een nieuwe Blade gekocht, een blauwe. Tevoren had ik me al verdiept in dempers, geluid, hoe ziet het er uit enz., en heb op zeker 5 fietsen met verschillende pijpen gereden. Uiteindelijk heb ik er een alu LeoVince onder laten zetten. Deze heeft een verwijderbare DB-killer (altijd makkelijk bij een ritje naar Assen) en steekt niet onder het achterlicht uit. Zonder DB-killer maakt ie een echte bak herrie.. Verder heb ik op aanraden van Ronald (van Honda Apeldoorn) er een tandwiel op laten zetten met 2 tandjes extra, als je dit voor de aflevering regelt kost het niks. Daarnaast de Pirelli's laten vervangen door BT's en een grijs randje (in de kleur van de onderkant kuip) aan de zijkant van de velgen. Nog een weekje wachten en hij komt (nog net voor de SBK's dus).
Succes met je overwegingen!

Hey,

ik heb zo goed als een blade gekocht *O*

wie kan me eventueel geluidsfiles (of links ervan) doormailen ivm andere dempers/systemen ???

alvast van harte bedankt !!!

greetz
kriz
 
Hoi Kriz,
Ook ik heb deze week een nieuwe Blade gekocht, een blauwe. Tevoren had ik me al verdiept in dempers, geluid, hoe ziet het er uit enz., en heb op zeker 5 fietsen met verschillende pijpen gereden. Uiteindelijk heb ik er een alu LeoVince onder laten zetten. Deze heeft een verwijderbare DB-killer (altijd makkelijk bij een ritje naar Assen) en steekt niet onder het achterlicht uit. Zonder DB-killer maakt ie een echte bak herrie.. Verder heb ik op aanraden van Ronald (van Honda Apeldoorn) er een tandwiel op laten zetten met 2 tandjes extra, als je dit voor de aflevering regelt kost het niks. Daarnaast de Pirelli's laten vervangen door BT's en een grijs randje (in de kleur van de onderkant kuip) aan de zijkant van de velgen. Nog een weekje wachten en hij komt (nog net voor de SBK's dus).
Succes met je overwegingen!
En dan we ff een fototje plaatsen,het liefst ook een detailfoto van je uitlaat graag aub :Y *O*
 
U vraagt, wij draaien ...

Leovince met originele kentekenplaathouder:

full


Helaas geen mpeg met geluidfragmentje
 
Met de taartschep eraf is toch wel mooier.. Eerst volgende week maar eens mijn Blade inrijden (ben er nog niet uit of ik dit volgens de methode die eerder in dit form is besproken zal doen, zie http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm, of dat ik het boekje zal aanhouden. Ik ken mezelf echter goed genoeg om te weten dat daarna nog wel twee aanpassingen zullen plaatsvinden: kentekenplaat met reflector eraf en kleine knippers erop. Dat laatste kan trouwens best wel tot linke situaties leiden (ik heb ze nu ook op mijn oude Blade) want zeker rijdend in groepsverband zijn ze moeilijk te zien. Nou ja, dan maar zorgen dat niemand je achterop bijhoudt...
Vrijdag 26-09 krijg ik mijn nieuwe fiets en zal dat wat piccies plaatsen. Die van de Leo zal dan wel erg veel lijken op de eerste foto van Mark H.
 
Mensen, weet er iemand al iets van de 2006 Blade???

Ik ben benieuwd. :+
Ik heb het aan een verkoper bij Honda Apeldoorn gevraagd, maar zij hebben van Honda Nederland nog geen info hierover gekregen. Naar verwachting zal -als er van een aanpassing sprake is- deze beperkt blijven tot het cosmetische (kleurstelling met name) en zullen geen technische wijzigingen plaatsvinden. Ook op Internet heb ik nergens nog iets kunnen vinden.
 
Met de taartschep eraf is toch wel mooier.. Eerst volgende week maar eens mijn Blade inrijden (ben er nog niet uit of ik dit volgens de methode die eerder in dit form is besproken zal doen, zie http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm, of dat ik het boekje zal aanhouden. Ik ken mezelf echter goed genoeg om te weten dat daarna nog wel twee aanpassingen zullen plaatsvinden: kentekenplaat met reflector eraf en kleine knippers erop. Dat laatste kan trouwens best wel tot linke situaties leiden (ik heb ze nu ook op mijn oude Blade) want zeker rijdend in groepsverband zijn ze moeilijk te zien. Nou ja, dan maar zorgen dat niemand je achterop bijhoudt...
Vrijdag 26-09 krijg ik mijn nieuwe fiets en zal dat wat piccies plaatsen. Die van de Leo zal dan wel erg veel lijken op de eerste foto van Mark H.

Het ligt er aan hoe klein je de knippers wilt hebben, maar deze zijn erg goed zichtbaar.
Foto005.jpg

Foto006.jpg
 
Zaterdag kwam de postbode nog wat leuks brengen:
2 VIP kaarten voor de SBK, gewonnen met het afmaken van een slagzin (met dat formulier bij aankoop van de nieuwe motor)! Yessss. *O*
Parkeren op de paddock, meet and greet met de Ten Kate rijders, volledige verzorging in de Ten Kate hospitality ruimte, verassingspakket etc. :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan