Hoe was vehikel?

Jawel...en wetende dat ik een hoop foto's heb van Amerikaanse swap meets van zo'n 10-15 jaar terug...wat ik daarop allemaal terugzie..en voorbij gelopen ben of dacht dat het "net" te duur was... |( :N ;(
 
Zowiezo ben ik van mening dat er een aantal dingetjes werden aangeboden voor prijzen waar je behoorlijk van kan schrikken. Bv een Batavus Whippet (jaja een brommer) voor de lieve som van € 4200,-.... :X :X

Das toch niet normaal meer of wel ?
 
Ik heb een paar mooie Mr Horsepower stickers gescoord.. :9

(Afbeelding)

Zeker goed voor 1 km/u extra, niet dan ?

Cool!
full
 
Toen wij even met de boys stonden te praten verkochten ze in ieder geval een voorspatbord voor 10 euri.....zelf was ik op zoek naar fender struts (en imiddels heb ik al een mooi aanbieding gehad)....maar die daar waren van een ongeveer de zelfde kwaliteit als bij mijn fiets.....niet al te best dus....net als bij mij ...bouten uitgeboord...en een scheur onder in de kast...
Uiteindelijk zou ik niet echt winst behaald hebben als ik bij de boys wat zou kopen.
 
Wat een shit met die Amal carb van mij... 'T lijkt nu allemaal weer te werken. En goed ook.
Nog effe naar de zogenaamde "US Car Meeting" gecrossed in Kronenberg, Kronenburg, whatever.. "Gay factor ~ way above average"... Effe gechilled en weer vertrokken.

Volgende rit die we gezamenlijk kunnen maken zal Lommel dan wel worden.. Als er geen nieuwe kinderziektes optreden.

Hele carb verhaal staat op FUCK!.. Check it out.
kon je vehaal wat carbs zo gauw nietvinden....wazzup whit yer carbs?
aka was je nou al eens voor je trumpethandel bij piet mangold (landsend motorcycles)geweest


Oh ja.. 'K zag nog wel een stuk of vier mooie bobbers aankomen toen 'k weer vertrok. Jammer dat 'k ze niet goed heb gezien.
 



'K heb de laatste tijd eigenlijk niets nodig gehad, maar als het weer zover is zal 'k eens een keer gaan kijken daaro..

Verhaal staat op FUCK! op de eerste pagina...

Op het Britcycle forum heb ik ook al eens wat gelezen over vastzittende gasschuiven..

Laterrrzz,

M.
 
'K heb de laatste tijd eigenlijk niets nodig gehad, maar als het weer zover is zal 'k eens een keer gaan kijken daaro..

Verhaal staat op FUCK! op de eerste pagina...

Op het Britcycle forum heb ik ook al eens wat gelezen over vastzittende gasschuiven..

Laterrrzz,

M.
hm series 2 heb ji toch he?
je weet dat de laatste paar bouwjaren bonneville uitgerust waren met bing carbs?
lopen ze te gek op
grtz
sick
 
Slow is Slow miet als ie niet als mostert na vehikel komt met:

heb nodig:
cilinder koppen Evo '92~up, zwart

Heeft iemand iets liggen toevallig?

bvd
 
@ Slow:

Exactly.
Jammer dat je niet voor kwaliteit gaat.
Maar ja, we kennen je al langer.
hoe staat het met de frame keuring?

Ik zit te wachten op, zoals Knukkel altijd zegt, "Een niet nader te noemen lid van MF" met instructies over tekeningen.

gratis bellen met Knukkels gsm
 
Dit gaat toch niet over die worst van Knuk he? Ik word wel errrrug nieuwsgierig nu!
Nee, over die goedgelovige hamburgerkoning.
Die worst van Knuk ligt nog op de A58, naast een mobiele telefoon.
Die viel uit zijn patchwork jas toen de worst oraal zijn lichaam verliet.
 
A58 of A59? Die GSM die ik heb komt van de 59 af. Er lag geen worst bij.

Enfin, hebbenwe het over Knukkel wordt het gelijk weer ranzig.
Welke nummers wil je hebben maatje? Ik help je wel weer op weg hoor.
:W







prutser
B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan