VT 600 (Honda Shadow) of VS 600 (Suzuki Intruder)

Ik start binnenkort met mijn rijbewijs en ik ben aan het oriënteren voor een motor. Nu twijfel ik tussen een VT 600 of een Dragstar 650.
Ze zijn allebei 29 kw en in het kader van een verbouwing is voor mij de Shadow voordeliger.... Wat raden jullie aan?
 
evt. kun je ook twee Savage's met xtra onderdelen krijgen voor die Honda als je interesse hebt (misschien als leuke projecten?). Kan niet wachten tot ik terug ben en alles weer kan gaan verkopen... must have VLX600 ;)


Haha nee dank je, heb al genoeg werk aan mn eigen project.. wanneer kom je weer terug uit de states eigenlijk?
 
Mijn pa heeft ook een VT600, best OK motor. Ik ben er gisteren nog een uurtje mee gaan sturen :] . Fiets heeft ongeknepen inderdaad 36 kW, geen overvloed maar wel voldoende.

Ik ben zelf wat sportiever ingesteld dus een shadow is niet 'mijn' motor maar het rijd goed en het ziet er goed uit. Alleen jammer dat ze een 4 bak hebben, een 5de verzet is wel welkom wat mij betreft. Die van mijn vader heeft (pas) 9000 gelopen zonder een enkel probleem, alleen regulier onderhoud.

Het is al gezegd, spullen zat te koop om je fiets volledig naar je eigen wens aan te passen, zowel voor de shadow als voor de intruder.

Hij is trouwens te koop, als je interesse hebt stuur me ff een mailtje dan stuur ik je wat foto's en meer info.

Succes met je keus :W
 
en nog steeds wil ik een Shadow maar komt er maar niemand voor de Savage's ;( als er iemand wil ruilen (twee mooie Savage's met xtra onderdelen tegen een mooie Shadow) dan hoor ik dat ook graag :)

of als er iemand een Savage wil kopen, welkom :P
 
Mijn pa heeft ook een VT600, best OK motor. Ik ben er gisteren nog een uurtje mee gaan sturen :] . Fiets heeft ongeknepen inderdaad 36 kW, geen overvloed maar wel voldoende.

Ik ben zelf wat sportiever ingesteld dus een shadow is niet 'mijn' motor maar het rijd goed en het ziet er goed uit. Alleen jammer dat ze een 4 bak hebben, een 5de verzet is wel welkom wat mij betreft. Die van mijn vader heeft (pas) 9000 gelopen zonder een enkel probleem, alleen regulier onderhoud.

Het is al gezegd, spullen zat te koop om je fiets volledig naar je eigen wens aan te passen, zowel voor de shadow als voor de intruder.

Hij is trouwens te koop, als je interesse hebt stuur me ff een mailtje dan stuur ik je wat foto's en meer info.

Succes met je keus :W

Ik weet niet hoe je aan die info komt maar een Honda VT600 heeft ongeknepen 39 PK en 29 KW.
Ik heb er zelf ook eentje gehad maar was er na een jaar op het gebrek aan vermogen zwaar op uitgekeken. Ik heb er nog een powerkit op laten zetten en dat gaf wel een extra boost. Ik had trouwens ook graag een 5e versnelling gewild!
Het is een leuke beginnersfiets (ik had em gekocht nadat ik er een paar jaar tussen uit was geweest) en helemaal als je nog 25 KW moet rijden maar als je een beetje kilometers gaat maken en je bent niet 25kw-afhankelijk dan raak je er toch wel snel op uitgekeken is mijn ervaring. (heb er in 1 jaar 25.000 mee gereden)
 
Terug
Bovenaan Onderaan