How to crash a chopper

Knukkel

MF veteraan
21 jun 2004
2.599
0
Gestolen van het fuck! board...
Johnny Chop op z'n nieuwe motor... Geweldige foto toch?

full
 
Komt ervan als je op 'n chop wil rijden en maar 1 been hebt!...ofwel is zen linker been achter dat zijdelings opgelaste benzinekraantje blijven hangen...
Zeldzame foto,dat is zeker...en maar goed ook !
 
Wat zou die goeie man op het moment dat die foto gemaakt is, eigenlijk gedacht hebben ?

Of mischien valt ie wel niet, maar zit ie een kwartje liggen op de grond, en wil dat wel erg graag pakken :+
 
Het schijnt dat er er zelfs geen krasje op de motor is gekomen!
Er komen binnenkort nog meer foto's die de hele sequence laten zien...
 
Heeft hij bij Roland Sands geleerd.
Die doet dat voor de lol... (BBO dvd Sands vs Ness)
 
Had mij ook kunnen overkomen laatst.. Weet je nog Knuk, toen m'n standaard naar beneden kwam tijdens het rijden.....

Er zat inderdaad geen krasje op.. Ik wil nog steeds het fijne van het verhaal te weten komen.

Case... Die link werkt niet.... Gaat het over "Street wakeboarding"..???? Dan moet je 's op www.jimmyshine.com kijken.. Staat ook een leuk filmpje op.
 
De magneet staat weer getimed.. Buck van Goblin vertelde me dat er waarschijnlijk een ouderwetse binnen-as in zit... 'K stuur 'm naar hem vanuit LA en dan zet hij er een "heat treated" exemplaar in. Probleem opgelost. :)
 
De magneet staat weer getimed.. Buck van Goblin vertelde me dat er waarschijnlijk een ouderwetse binnen-as in zit... 'K stuur 'm naar hem vanuit LA en dan zet hij er een "heat treated" exemplaar in. Probleem opgelost. :)


k heb je bike nog niet helemaal af gezien eigenlijk, staat ie hier ergens op t forum??
 
Terug
Bovenaan Onderaan