Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Nieuwe KTM 640 LC4 Prestige gekocht

Pagina's:
«
»

De overstapper!

Reg. datum:
18 aug. 2005
PICT1296a.JPG

De overstapper!

Reg. datum:
18 aug. 2005
PICT1289a.JPG

Ieder voor zich en ne KTM 4All

Reg. datum:
17 jun. 2004
DJ ik ben blij voor je dat prestige je bevalt.
Nu nog een paar kilometers erbij en dan kan je hem echt testen.
*O* *O*
Gr.Dick
I came to understand my life is in my hands XL600 Duke2 950SM 990SM ('08) 990SM ('10)

De overstapper!

Reg. datum:
18 aug. 2005
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:25 schreef Dickweed het volgende:
DJ ik ben blij voor je dat prestige je bevalt.
Nu nog een paar kilometers erbij en dan kan je hem echt testen.
*O* *O*
Gr.Dick

Ja, ik moet nog een paar km rustig aan doen. Maar... vanaf 500 mag het wel wat gekker hoor. Dan bij 1000 een beurtje en dan LOS 8-)

Suzuki RGV250

Reg. datum:
26 mei. 2001
:)
Farmers Feed The World! 58 forever

Motorloos...

Reg. datum:
16 apr. 2002
*D

Cruise controll gezocht!!!

Reg. datum:
29 aug. 2005
yum yum!!!

hij is echt mooi zo...wil je nog steeds die "standaard" tankkappen erop hebben???

hehehe

nu nog een stel vette pijpjes erop en de fun is 120%

wat betreft het zadel, er zijn geloof ik ook andere zadel te koop hoor...mocht je na een half jaar nog een houten reet hebben...

eigenlijk moet je niet zeuren natuurlijk, want bij een enduro rij je wel 3/4 uur achter elkaar op dat "schuimrubber" hehehe
maar ik snap wat je bedoelt...mijn kont was ook redelijk onthaard toen ik er voor het eerst 1 uur op reed :} :} :}

veel plezier en ik kom je vast wel een keer tegen, tijdens één van je poser tochtjes... _O- :W :Y :Y
Ik zwaai alvast, voordat ik "gespot" wordt
gediplomeerd en gepromoveerde All-season ijsbeer... :-)
te herkennen aan de MF-sticker en de "websphinxie.com" kentekenplaathouder...

Reg. datum:
29 aug. 2005
quote:

ik zie dat je uitlaat bochtje al mooi blauw aan het worden is, typisch ktm!!! prachtige kleur en niet proberen schoon te maken hoor!!! dat hoort!!! :Y :Y :Y

dat is de kleur van de snelheid en power...

Reg. datum:
29 aug. 2005
quote:

wat zullen de buren blij zijn, wanneer jij eventjes staat warm te pruttelen... :Y :N :Y :Y O-) heel rustigjes met het gas spelen heet dat hehehe _O- _O- _O-

Reg. datum:
29 aug. 2005
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:28 schreef DJ on wheels het volgende:
[...]

Ja, ik moet nog een paar km rustig aan doen. Maar... vanaf 500 mag het wel wat gekker hoor. Dan bij 1000 een beurtje en dan LOS 8-)

moet je nou nog voor die 1000 beurt betalen (oliefilter en olie is logisch) maar verder arbeidsloon enz.??? :X

KTM rules

Reg. datum:
21 jul. 2005
In je boekje staat precies hoe je hem mag inrijden en dacht dat je tot 1000 km echt niet gek mag doen ook al jeukt het nog zo. (wel doen hoor, is zonde als het stuk gaat) Maatje van me heeft de zelfde en heeft net de 1000 km beurt gehad, was nog geen 50 euri kwijt :Y :Y .
Was niet van plan om ook maar ergenst voor te remmen

een echte maar een slechte

Reg. datum:
04 jun. 2001
quote:
Op zondag 11 september 2005 00:32 schreef websphinxie het volgende:
[...]
wat zullen de buren blij zijn, wanneer jij eventjes staat warm te pruttelen... :Y :N :Y :Y O-) heel rustigjes met het gas spelen heet dat hehehe _O- _O- _O-

warm pruttelen :?
starten en rijden, gek!

De overstapper!

Reg. datum:
18 aug. 2005
De Akra's staan in bestelling WS, dus het warm pruttelen verandert spoedig in warm dreunen. Ben erg benieuwd hoe dat klinkt.

Als je in de buurt woont zien we elkaar vast wel eens. Waar woon jij eigenlijk?

Het inrijden doe ik ook met beleid hoor, maar om de 50 km trek ik een paar keer iets feller op. Hij moet natuurlijk ook niet lui worden :+ Verder echt met beleid, want daar heb je later alleen maar plezier van.

Deze kappen vind ik erg mooi staan en het leuke is dat niemand deze combi in principe heeft. De originele Prestige kappen ga ik echter zeker proberen en waarschijnlijk blijven die er dan wel op. Zwart rules!

Edit: Guz heeft wel gelijk. Warmdraaien geniet zeker niet de voorkeur, omdat je het blok veel te langzaam en veel te eenzijdig op temperatuur brengt. Liever beheerst 10 km warmrijden :]

2005-er KTM 660 SMC

Reg. datum:
20 mrt. 2004
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:18 schreef DJ on wheels het volgende:
IK heb een houtenreet!!!!!!!!!!!!

Iemand een idee hoe dat kan????????

Inderdaad.... ik heb hem *O* *O* *O*

Dan heb je te rustig gereden. Het is niet voor niets een SM. Die wil gegeseld worden. Dan heb je geen tijd voor een houten reet. Maar ja, de inrij procedure, hè? ;) ;) ;)

Doe nou maar inderdaad lekker rustig aan, de eerste 1000 kmtjes, en wacht tot die tijd met het monteren van de Akra's. Anders nodigt de motor je nog meer uit om hem te geselen, hehehehe }) }) })

Maar nogmaals gefeliciteerd met je aanwinst, en zet 'm goed op slot.....
Don't (try to) follow me

----> De zee is blauw, de lucht is blauw, en ik ben blauw ----> Tegenwoordig zit je vaster in het verkeer dan in de bajes...----> In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst

KTM 660 SMC

Reg. datum:
17 okt. 2004
Relax DJ,ik heb ook nog een houten reet van mijn dagje met de Husaberg...
Went wel. :)
White Knuckle Tight!

Reg. datum:
29 aug. 2005
met warm pruttelen bedoel ik het geluid dat uit je dempers komt omdat jij een overdekte halve carport hebt (zo te zien...) galmt dit lekker. (vinden de buren altijd leuk :N :N

leuk voor zondag ochtend 9 uur... :Y :Y :Y paar keer flink rukje aan het gas en in z'n één hehehe

daar gaat de straaljager... :W :W :W

(wel lekker he die electro starter...'t kickstarten betreft een zware oefening, zeker bij LC4 blokken...maar ik neem aan dat fredje dat wel onder de knie heeft onderhand... :Y _O- :Y :Y :Y

De overstapper!

Reg. datum:
18 aug. 2005
Halve carport is juist. Klinkt inderdaad lekker, maar de buurt is wel wat gewend. Vergeet niet dat ik hiervoor een Honda VTR1000 SP1 met open titanium dempers had.

GOed, ik heb nu bijna 500km op de teller. Het inrijden zit dus op 50%. Ik heb de eerst 300 overwegend rustig gereden. De 200 km daarna ook rustig, maar dan wel met op gepaste tijden wat meer belast. Een keer vlot doortrekken, langzaam naar een wat hogere snelheid, veel schakelen en licht op de motor remmen.

De komende 500 km ga ik wat pittiger rijden. Ik wil de motor wat meer belasten. Laat we zeggen tot een procent of 75. Uiteraard pas als hij echt goed heet is. De laatst 50 km voor de 1000km beurt krijgt hij op zijn lazer.

2005-er KTM 660 SMC

Reg. datum:
20 mrt. 2004
quote:
Op zondag 11 september 2005 11:21 schreef websphinxie het volgende:

(wel lekker he die electro starter...'t kickstarten betreft een zware oefening, zeker bij LC4 blokken...maar ik neem aan dat fredje dat wel onder de knie heeft onderhand... :Y _O- :Y :Y :Y

Moet eerlijk zeggen, het kickstarten valt me 100% mee. Zelfs met hernia. Trap 'm nu met links aan, zittend op de motor. Eerst stond ik links naast de motor, om hem met rechtervoet aan te trappen. Het is net effe dat juiste trapje dat je moet geven, en je hoeft helemaal niet veel kracht te zetten. Kijk, voor mij is het nu effe wat zwaarder, maar voor iemand die geen hernia heeft, is het normaliter een fluitje van een cent om een KTM aan te kicken.
Don't (try to) follow me

----> De zee is blauw, de lucht is blauw, en ik ben blauw ----> Tegenwoordig zit je vaster in het verkeer dan in de bajes...----> In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst

Reg. datum:
29 aug. 2005
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:15 schreef The Mighty Powerfred het volgende:
[...]
Moet eerlijk zeggen, het kickstarten valt me 100% mee. Zelfs met hernia. Trap 'm nu met links aan, zittend op de motor. Eerst stond ik links naast de motor, om hem met rechtervoet aan te trappen. Het is net effe dat juiste trapje dat je moet geven, en je hoeft helemaal niet veel kracht te zetten. Kijk, voor mij is het nu effe wat zwaarder, maar voor iemand die geen hernia heeft, is het normaliter een fluitje van een cent om een KTM aan te kicken.

das waar hoor tis nie moeilijk.
helaas zijn er wel wat mensen die wat minder gevoel hebben met dat aantrappen...
die trappen alsof het een 2 takt is, dus lekker doortrappen, en dat werkt nie bepaald handig, lekker als je dan zo'n motor overkoopt...

kun je eerst een nieuw binnenwerk kopen want das helemaal krom (ik heb ervaring daarmee...ik was een 2-takt rijder tot 2 jaar geleden O-) B| )

De overstapper!

Reg. datum:
18 aug. 2005
pfff,

het kan de spanning van nieuw speelgoed zijn geweest, maar ik vond dat aantrappen zowaar geen eenvoudige opgave.

ben heel blij met mijn elektrische starter *O*

De overstapper!

Reg. datum:
18 aug. 2005
zijn er voor dit model ook ander "kontjes" verkrijgbaar?

wil de het stuk waar de knippers en de nummerplaat aan vast zitten misschien wel verwijderen

en ik vraag me af of ik de driehoekjes waar de duostepjes ongestraft kan verwijderen. volgens mij wel, maar ik check het hier toch maar even
DJ on wheels wijzigde dit bericht op maandag 12 september 2005 23:22 (100%)

Reg. datum:
29 aug. 2005
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:15 schreef DJ on wheels het volgende:
zijn er voor dit model ook ander "kontjes" verkrijgbaar?

wil de het stuk waar de knippers en de nummerplaat aan vast zitten misschien wel verwijderen

en ik vraag me af of ik de driehoekjes waar de duostepjes ongestrafd kan verwijderen. volgens mij wel, maar ik check het hier toch maar even

volgens mij kan dat!

en wat betreft die driehoekjes, no problem!!! :Y :N :N :N

De overstapper!

Reg. datum:
18 aug. 2005
quote:
Op maandag 12 september 2005 23:20 schreef websphinxie het volgende:
[...]

volgens mij kan dat!

en wat betreft die driehoekjes, no problem!!! :Y :N :N :N

je smilies scheppen verwarring

ik wil die driehoekjes er af halen, omdat het met iemand achterop toch waardeloos is en het weer bijna een kilo scheelt :+

een echte maar een slechte

Reg. datum:
04 jun. 2001
quote:
Op maandag 12 september 2005 23:24 schreef DJ on wheels het volgende:
[...]
je smilies scheppen verwarring

ik wil die driehoekjes er af halen, omdat het met iemand achterop toch waardeloos is en het weer bijna een kilo scheelt :+

die driehokjes en duo-steunen zijn één geheel.... en die haalde ik op mijn duke als eerste eraf.

KTM 530 SM

Reg. datum:
04 sep. 2003
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:11 schreef GuZ het volgende:
[...]
die driehokjes en duo-steunen zijn één geheel.... en die haalde ik op mijn duke als eerste eraf.

Ik heb ze er ook direct afgehaald.(5 min. werk)
Daarna heb ik zwarte plastic acerbis framebeschermers geplaatst.
Blijft het frame netjes ipv schuurplekken met je cross-laarzen.
Op de koele kali liep een kale koeli met een kilo kali op z'n kale koeli kop.

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2

Hosting by True