Stijlelementen van bobbers en dergelijke fietsen

[Is het zo'n FZR400?]
Nee, een ouder model, met twee ronden lampie,s
Veel werk, ongetwijfeld, maar ja, wie mooi wil zijn....
 
En ik heb er zelfs bijgeschreven waarom ik het niet zo'n mooie fiets vind:Het frame is duidelijk gemaakt voor een veel groter blok. Het lijkt mij dat je met een frame voor een kleiner blok een veel meer "gevulde" fiets krijgt.

Maar ik dacht dat het bouwen van een chopper iets te maken had met persoonlijke smaak? De eigenaar van deze chopper heeft dus gewoon een andere smaak dan ik.
Oeioei, we moeten nog een beetje rustig aandoen met deze verse toevoeging in het Choppergedeelte ;)

Was maar een geintje Sav, de meesten van "ons" in de choppertopics vinden dat soort fietsen juist wel mooi.


[me]Hoewel NitroMax de laatste jaren alleen maar Chopperbezitter is geweest en geen chopperrijder meer maar daar komt langzaam weer een beetje verandering in hoewel....VMax is vlgs de meesten ook een chopper :+ [/me]

De juiste instelling is iid: elke motor is je eigen smaak :}
 
Oeioei, we moeten nog een beetje rustig aandoen met deze verse toevoeging in het Choppergedeelte ;)

Was maar een geintje Sav, de meesten van "ons" in de choppertopics vinden dat soort fietsen juist wel mooi.


[me]Hoewel NitroMax de laatste jaren alleen maar Chopperbezitter is geweest en geen chopperrijder meer maar daar komt langzaam weer een beetje verandering in hoewel....VMax is vlgs de meesten ook een chopper :+ [/me]

De juiste instelling is iid: elke motor is je eigen smaak :}

Maar dat we het er met z'n allen over eens zijn dat die Triumph wel erg gaaf is
})
 
op marktplaats stond laatst nog een gebobte xs 650, die vond ik wel erg gaaf :Y

en wat je we ziet is dat ze bij die xsjes het frame wat aanpassen, het frame loopt nml vanaf de tank horizontaal naar achter en dat stuk verlassen ze dan onder een hoek naar beneden zodat er zo'n geveerde solo zadel ding op kan. vink erg gaaf :Y
 
op marktplaats stond laatst nog een gebobte xs 650, die vond ik wel erg gaaf :Y

en wat je we ziet is dat ze bij die xsjes het frame wat aanpassen, het frame loopt nml vanaf de tank horizontaal naar achter en dat stuk verlassen ze dan onder een hoek naar beneden zodat er zo'n geveerde solo zadel ding op kan. vink erg gaaf :Y

foto's!!
 
ja ik heb gekeken, maar kennelijk is die al verkocht, zal ze ff van mijn hd halen :)

full
 
WHAT THE FUCK!!! da's mijn fiets!!!! (geweest) vorig jaar verkocht voor 800 euro!
mafkezen hebbern em een beetje verneukt!
zo was ie
full
 
hahaha. grappig. ik vind um zo wel leuk :P ook wel zoals jij um had :)

dat is ook wel zo, van een hoog stuur naar een laag stuur, van kort spatbord naar lang..
m'n nieuwe motor kreeg ik weer met kort stuur en lang achterspatbord,
er is altijd wat te verbouwen bij een nieuw project
 
ja ik heb gekeken, maar kennelijk is die al verkocht, zal ze ff van mijn hd halen :)

(Afbeelding)

Dit is wel een mooie fiets. De zijtas mag er van mij af, die is wat lomp groot (maar wel heel erg praktisch). En een setje normale dempers is ook wel prettig. Ik leef namelijk nog steeds op goede voet met de buurtjes en dat wil ik zo houden. En zo'n motor 's morgens voor 06:00 uur starten zal de verstandhouding met de buren misschien een ietsje verslechteren.....
 
Dit is wel een mooie fiets. De zijtas mag er van mij af, die is wat lomp groot (maar wel heel erg praktisch). En een setje normale dempers is ook wel prettig. Ik leef namelijk nog steeds op goede voet met de buurtjes en dat wil ik zo houden. En zo'n motor 's morgens voor 06:00 uur starten zal de verstandhouding met de buren misschien een ietsje verslechteren.....
ghe ghe daar heeft chopperdoctor ooit eens een topic over geopend.
zoek maar even als je wilt lachen.
buren zijn inmiddels dood....en dat is geen grapje,eentje aan hartinfarct en de ander een paar maanden later een natuurlijke dood
 
hahaha. ja nou als ik hier later een motor neer zet hoef ik mij geen zorgen te maken om geluid, der staan hier een stuk of 5 motoren in de straat waaronder een dikke 1 pitter crosser :P
 
misschien een beetje een Domme vraag, het zal ook al 100 keer behandeld zijn maar ik kan het zo snel niet vinden.
bij veel yamaha XS bobbers of choppers die verlaagd zijn staan de achterveren er lekker scheef onder, de veren zullen korter zijn maar zit hier nu een langere achterbrug in? van een ander type/merk, is het gezichtsbedrog of word er vrolijk op los geknetterd met de bakmachine?

alvast bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan