Harley framenummers..

En nog maar eentje... dus...
Weet iemand welk merk dit is?

full
 
FD komt idd net uit de avonddienst, heeft z'n kimono aan en gaat er binnen nu en 1 minuut een hot bike dvdeetje in stoppen... In z'n computer dan he.. ;)
 
Knuk,volgens de fotos wat je het laatste gepost hebt lijkt me dit geen Edlund frame...eerder een Aaron's (bestaat niet meer en dacht dat VG Frames alle mallen van die zweedse jongen ooit heeft overgekocht...) Vermits de rechtse baksteun OP de framebuis is gelast ipv rondom meegaand met de buis...en die middelste verticaal ingelaste stress-plate (van voorste bakmount tot achterste een gewoon plat ijzer is in plaats van 2 tegeneengelaste stukken met links en rechts een dimple erin...) of is er ooit aan dat frame zelf gezooit?...
 
Knuk,volgens de fotos wat je het laatste gepost hebt lijkt me dit geen Edlund frame...eerder een Aaron's (bestaat niet meer en dacht dat VG Frames alle mallen van die zweedse jongen ooit heeft overgekocht...) Vermits de rechtse baksteun OP de framebuis is gelast ipv rondom meegaand met de buis...en die middelste verticaal ingelaste stress-plate (van voorste bakmount tot achterste een gewoon plat ijzer is in plaats van 2 tegeneengelaste stukken met links en rechts een dimple erin...) of is er ooit aan dat frame zelf gezooit?...

Er is zeker aan het frame gezooit... afgelopen weekend zelfs nog, maar de regio rond de bak is volgens mij nog orgineel.
Een Aaron's dus... nooit van gehoord.
Danku voor de info ;)
 
Sorry, met één A, dus "ARON'S RAMVERKSTAD"...ben ooit zo'n 12 jaar terug bij die jongen in de Zweedse bossen geweest...hij maakte toen alle frames op wens met gietstukken en zeer origineel ogende springers, ook verlengde tot 30" over ! VG-frames kocht inderdaad z'n hele mallen en andere framebouw attributen over... :X
 
Sorry, met één A, dus "ARON'S RAMVERKSTAD"...ben ooit zo'n 12 jaar terug bij die jongen in de Zweedse bossen geweest...hij maakte toen alle frames op wens met gietstukken en zeer origineel ogende springers, ook verlengde tot 30" over ! VG-frames kocht inderdaad z'n hele mallen en andere framebouw attributen over... :X

En die hebben er nooit iets mee gedaan ofzo??? :?
 
Met die gietstukmallen wel blijkbaar maar met die springers niet nee...wel hebben ze héél goed gekeken naar mijn trike frame enkele jaren terug...want dat lijkt er toch wel verdacht sterk op...ha! :Z ;)
 
Is dat zo......

Er zit maat één ding op. Originele schroothoop kopen met kenteken. Alles eraf donderen wat je niet nodig hebt en verkopen. En dan gewoon bouwen wat je wilt. En schijt hebben aan al die regeltjes zoals een hoop gasten hier al zeggen.

Heb ik voor mijn huidig project ook gedaan eigenbouwkenteken uit 1989 maar ik moet nog iets doen met dat FL frame uit 65 want ik heb alles (blok,bak etc)
Kentekens zijn op dit moment niet te betalen ze vragen tussen de 3000 en 4500 euries.
Ik ga toch eens proberen met dat gruun papierke uit Belsj
 
Terug
Bovenaan Onderaan