Honda cbr1000rr (deel 1)

Status
Niet open voor verdere reacties.
leuk he?
full
 
Hey Jeronimerel! Hoe is het met je titanium uitlaat... ehm ik bedoel je plaat in je been?

Wat wordt het nu voor kleurstelling in 2006? of ga je kijken tot ze de modellen in 't echie kan zien?

Ach, ik loop bijna weer als een kieviet.

Waarschijnlijk deze......

full


:9~ :9~ Maar eerst zien. :Y
 
Jeetje jongens, nog steeds in deel 1? Wij zijn al in deel 2 en dat terwijl we stukken later begonnen zijn. Wat is 't jongens? Is de 1000 toch niet zo leuk als jullie velen doen laten geloven? Jullie kunnen er wel over praten met een 600RR-er. Vind ik helemaal niet erg, want dat is hoe wij 600RR-ers zijn: hulpvaardig, niet alleen naar onze eigen 'soort', maar ook naar de wat minder bedeelden onder ons. Nah, dan zal ik jullie eens opweg helpen naar deel 2 met deze post :P :+ _O-
He the one is nu van ik! Waar is deze genomen, Utrecht?

Blijf het toch bijzonder vinden dat foto's van mijn Blade overal opduiken :?
Dat komt omdat dat ding de hele wereld rond is geweest. Niemand wilde 'em hebben, maar zoals met zoveel dingen komt er altijd wel een sukkel die 'em koopt :+ ;) :P
Jammer P. Twee busjes uit de klauw van de 2006 en ze passen weer prima :Y
:?


busses.jpg

:^ idd hehe jammer mate :+
Klinkt wel erg goedkoop. Onderdelen verwijderen enzo... :N Niet erg UPP waardig en komt volgens mij ook niet ten goede van je remklauw. Die busjes zitten er immers niet voor niks! Als ik jou was zou ik er nog maar eens heeeeeel goed over nadenken. Maar ik neem 't je niet kwalijk hoor. Ik hou me nog steeds aanbevolen *O* :+
 
Laatst bewerkt:
Jeetje jongens, nog steeds in deel 1? Wij zijn al in deel 2 en dat terwijl we stukken later begonnen zijn. Wat is 't jongens? Is de 1000 toch niet zo leuk als jullie velen doen laten geloven? Jullie kunnen er wel over praten met een 600RR-er. Vind ik helemaal niet erg, want dat is hoe wij 600RR-ers zijn: hulpvaardig, niet alleen naar onze eigen 'soort', maar ook naar de wat minder bedeelden onder ons. Nah, dan zal ik jullie eens opweg helpen naar deel 2 met deze post :P :+ _O-Dat komt omdat dat ding de hele wereld rond is geweest. Niemand wilde 'em hebben, maar zoals met zoveel dingen komt er altijd wel een sukkel die 'em koopt :+ ;) :P:?


(Afbeelding)Klinkt wel erg goedkoop. Onderdelen verwijderen enzo... :N Niet erg UPP waardig en komt volgens mij ook niet ten goede van je remklauw. Die busjes zitten er immers niet voor niks! Als ik jou was zou ik er nog maar eens heeeeeel goed over nadenken. Maar ik neem 't je niet kwalijk hoor. Ik hou me nog steeds aanbevolen *O* :+
wij rijden ermee ipv erover te lullen :+
en het zijn niet meer dan vulbusjes en die kunnen er zo tussen uit bunghole :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan