De beloofde foto's van de cb750 oldschool chopper

Open pijpen dat klopt maar valt reuze mee met het lawaai.
Als je hem ff los trekt dan hoor je hem wel ja maar is niet te vergelijken met de klappen van een twee cilinder.
Wel speciaal af laten stellen voor die open pijpen qua spoeiers/naalden? Heeft mij op een vakantie naar Frankrijk met de Bitch ooit m'n blok gekost. Te arm afgesteld en daardoor gat in m'n zuiger gebrand !!!!!
 
ik ben van proeiers 120 naar 140 gegaan en volgende week word hij nog d.m.v. kwikmeters afgesteld en gesinchroniseerd.
En dat doe ik niet omdat het zo beroerd loopt maar gewoon voor het zekere en kijken of het nog mooier kan lopen.
 
ik ben van proeiers 120 naar 140 gegaan en volgende week word hij nog d.m.v. kwikmeters afgesteld en gesinchroniseerd.
En dat doe ik niet omdat het zo beroerd loopt maar gewoon voor het zekere en kijken of het nog mooier kan lopen.

Met synchroniseren weet je nog niet of ie te arm loopt, meten en goed afstellen van broandstofmengsel lijkt me geen overbodige luxe.

Mooi stukkie werk verder :} :}
 
full
 
sorry verkeerde foto dit is m ik heb wel eens contact met je gehad ook over de eigenbouw fietsen ik heb deze maar gehaald en ben weer druk met verbouwen bezig eerst n anders stuur erop
full
 
Hallo,

Vraag me toch altijd af waarom die sissy bar (als ik die zo mag noemen) zo hoog is?!
Op beugel na mooie fiets! :]

Groet Theun

Die sissybar zo mag jij het wel noemen want ik doe het ook, heb ik gemaakt om het gevoel van back to the 70ies terug te vinden in de bike.
Je ziet het steeds minder en dat is ook een reden dat het er bij mij wel op zit.
Maar natuurlijk mag jij het niet mooi vinden, ik vind het perfect in lijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan