Wie waren deze Aso Harley rijders? (Schoorldam)

ga eens in Parijs kijken, levert in de ochtendspits een aantal deuken in je dak en deuren op als je de motors geen ruimte geeft.
Het mag niet maar iedereen die daar rijdt weet het of heeft het geleerd
:?
 
....Whatever,....
1- je kunt een trap in je 'koe'blik' verwachten, als je opzettelijk de "gedoogde" doorgang van een stel aso's op tweewielige tractoren gaat blokeren.
2- als het berijders betreft zonder hartslag-verhogend enbleem op hun rug, dan gewoon alle kentekens die je kunt zien opschrijven....en dan maar zien of je de 'schade' kunt verhalen...
3- je rijd VW.....!! B| ...... dus
4- als de trap maar hard genoeg is, is het koe'blik smaller,....kunnen er weer makkelijker motoren langs én je 'koe'blik heeft een lagere luchtweerstand,....... B| ..dus
5- ...hij was dus sneller..!


Ik heb me ff aangemeld om op dit topic te reageren. De auto die 2 auto´s voor mij reed, die reed gewoon normaal over de weg zoals het hoort.
Die versperde de weg totaal niet.
De motorrijders konden er niet langs en trapten dus vol in de deur van die bestuurder, dat vind ik nou echt aso! (Waarschijnlijk omdat de auto gewoon weg gedrukt werd)
Kijk, is er genoeg ruimte, dan kun je er altijd normaal doorheen rijden.
Maar dit groepje stamptte zich er zeg maar gewoon doorheen, omdat er ook een trike ofzo bij reed.

Oke en overal heb je aso´s, mensen die in VW´s rijden kunnen ook aso weggedrag vertonen, motorrijders ook. Dat hou je toch wel.
 
Ik heb me ff aangemeld om op dit topic te reageren. De auto die 2 auto´s voor mij reed, die reed gewoon normaal over de weg zoals het hoort.
Die versperde de weg totaal niet.
De motorrijders konden er niet langs en trapten dus vol in de deur van die bestuurder, dat vind ik nou echt aso! (Waarschijnlijk omdat de auto gewoon weg gedrukt werd)
Kijk, is er genoeg ruimte, dan kun je er altijd normaal doorheen rijden.
Maar dit groepje stamptte zich er zeg maar gewoon doorheen, omdat er ook een trike ofzo bij reed.

Oke en overal heb je aso´s, mensen die in VW´s rijden kunnen ook aso weggedrag vertonen, motorrijders ook. Dat hou je toch wel.


Welkom.... 8-) ...............[me]hier zitten ook veel prettig-gestoorden, dus neem niet alles even letterlijk over, cynisme en dubbelzinnigheid zijn op dit forum in heerlijke mate aanwezig...[/me]


OK.
Als ik in die wagen zat, had ik zoveel mogelijk van die kentekens genoteerd,....
aanpakken die hap.... B|
 
Laatst bewerkt:
ja maar die werkt niet zo goed aangezien de rechtsgang niet staat voor gerechtigheid ;)


Oh, want? :?

Jij denkt dat onze vrienden in blauw nix met zo'n aangifte gaan doen, als jij mét deuk, en mét getuigen (staan er zat in de file om je heen...) en mét een rijtje kentekennummers aankomt?

Wat een populistisch gebral "...de rechtsgang staat niet voor gerechtigheid". Probeer dat nu eens te ondebouwen dan.

Begrijp me goed, ik ben echt niet braver dan de doornee nederlander. en zeker geen politiesympatisant (or whatever), maar dit soort kortzinnige kretologieën slaan natuurlijk nergens op. Dus we moeten dan maar alles accepteren, of het recht in eigen hand nemen, en dat als 'normaal' gaan nemen? Daggut nie!
 
....je moet gewoon zorgen dat je voldoende bewijslast kan overdragen mét getuigenverklaringen...

en wat betreft onze 'rechtsgang', de laatste blunders van justitie laten toch duidelijk zien dat er ook 'gewone mensen' zijn, de ene staat voor zijn werk, ander corrupt, laks of hoog in de bol,....'t is maar net wie je treft,..... 8-) maar het overgrote deel doet gewoon wat de rechtgeaarde burger van die betreffende persoon mag verwachten.
 
Oftewel een hoop gezeik om niets..........

Hetzelfde met "blokken", 90 % van de mensen die tegen gehouden worden vinden het prachtig die dwazen (ja, ook ik) op die motors en steken hun duim omhoog of stappen uit bla, bla, bla....
10 % die vinden het niets en dat zijn de zelfde 10% die geen ruimte geven zodat die het verpesten voor degenen die het niet in de gaten hebben.....

Dus, een hoop gezeur om niets en een deuk in je deur die erin getrapt wordt als je er zelf bij bent.....en niet door een paar "medelanders" die dit 's avonds doen als je ligt te slapen of te wat anders te doen.....

Hoe vaak gebeurt dit nou?? ik denk dat er vaker een spiegel af wordt gereden door een tegenligger koekblik(die dan doorrijd), dan een deuk in je deur van een motorrijder.
 
Oftewel een hoop gezeik om niets..........

Hetzelfde met "blokken", 90 % van de mensen die tegen gehouden worden vinden het prachtig die dwazen (ja, ook ik) op die motors en steken hun duim omhoog of stappen uit bla, bla, bla....
10 % die vinden het niets en dat zijn de zelfde 10% die geen ruimte geven zodat die het verpesten voor degenen die het niet in de gaten hebben.....

Dus, een hoop gezeur om niets en een deuk in je deur die erin getrapt wordt als je er zelf bij bent.....en niet door een paar "medelanders" die dit 's avonds doen als je ligt te slapen of te wat anders te doen.....

Hoe vaak gebeurt dit nou?? ik denk dat er vaker een spiegel af wordt gereden door een tegenligger koekblik(die dan doorrijd), dan een deuk in je deur van een motorrijder.

"..Dus, een hoop gezeur om niets .."

B| ..zozo, dus het is 'normaal?'

..dus rijd er straks, langs jou gekoesterd stukkie amerikaans sloopafval, een gefrustreerde "medelander", ...die trapt in een oogwenk jou tank-inhoud 30% in mindering,....en jij moet dan( gaat dan), niet zeuren???!! 8-)

ach ,..hoe vaak gebeurd dit nou!....je kan er eigenlijk wel om lachen.... B|


O-)
 
"..Dus, een hoop gezeur om niets .."

B| ..zozo, dus het is 'normaal?'

..dus rijd er straks, langs jou gekoesterd stukkie amerikaans sloopafval, een gefrustreerde "medelander", ...die trapt in een oogwenk jou tank-inhoud 30% in mindering,....en jij moet dan( gaat dan), niet zeuren???!! 8-)

ach ,..hoe vaak gebeurd dit nou!....je kan er eigenlijk wel om lachen.... B|


O-)

Normaal.....dat zijn jouw woorden :9

Rijdt hij op een scoota ? dan krijg ik ém wel te pakken, in een auto dan ook.

Oftewel: ik zeg niet dat het normaal is maar dat deze (lees trap in deur door motorrijder) dingen gelukkig niet zo vaak gebeuren zodat er een heel topic aan gewijd moet worden, beetje in perspectief bekijken toch O-)
 
Normaal.....dat zijn jouw woorden :9

Rijdt hij op een scoota ? dan krijg ik ém wel te pakken, in een auto dan ook.

Oftewel: ik zeg niet dat het normaal is maar dat deze (lees trap in deur door motorrijder) dingen gelukkig niet zo vaak gebeuren zodat er een heel topic aan gewijd moet worden, beetje in perspectief bekijken toch O-)


8-)
..donders...jij trapt er niet in! ;)
..in sommige topics kun je zulke 'chips&bier' lekker tot op het scherpst uitmelken...
...een motorrijder mag in mijn 'koe-blik' grust een deuk trappen, als het hem/haar goeddunkt/grieven tot bedaren brengt...
B| ...maar zo'n scootáh-junk onderwerp ik aan de basisbeginselen v.h. baseball...

have one...
feestje.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan