2 linkerhanden, geen geld en geen raad

Knogjärn

Die hard MF'er
24 sep 2005
698
0
Hallo!

Ik heb nu een Yamaha Dragstar maar ben deze een beetje zat. Ik ben al dat overtollige verchroomde plastic zat. Al die cruisers zie er allemaal het zelfde uit en ik ben ze gewoon zat.
Ik heb totaal geen ervaring met sleutelen en daar ik nog niet zo heel lang geleden geemigreerd ben heb ik ook niet veel motorrijdende kennissen/vrienden in de buurt.
Ik zit er over te denken om een ouwe rigid Triumph te kopen. Waarom? Omdat daar geen of nauwelijks plastic opzit, geen overbodige rommel en ik vind het gewoon mooie karakter volle fietsen waar je lekker wat van je eigen ideeen op los kan laten qua vorm e.d.!
Nu "de maar"....
Ik heb niet veel centen (geen baan enzo, geen uitkering... slechts een vrouw die mij wat zakgeld geeft...)maar het aanschaffen van zo'n fiets is niet het probleem. Ik vraag me meer af wat het het onderhoudkost?
En ik wil graag leren sleutelen (maar niet omdat het moet.. dus niet elke keer voor dat ik wil gaan rijden.) maar is dit te leren met een Triumph, zonder maten in de buurt en zonder enige technische achtergrond? En is dit verstandig? Wat is de beste leerschool voor een boekenworm (dat ben ik niet, en niets te nadele van boekenwormen, maar even ik denk dat ik technisch er ondermaat onderlegt ben...)
Hopelijk wil iemand reageren in de vorm van advies. Ook al is dat een negatief advies is dit welkom.
BVD!

Groeten uit Dalarna
 
Er zijn al een aantal topics ala die van jou.
Blader hier maar even rond.
Mocht je dan nog vragen hebben...

succes
 
Er zijn al een aantal topics ala die van jou.
Blader hier maar even rond.
Mocht je dan nog vragen hebben...

succes

Het zal dan wel aan mijn zoektermen liggen (Triumph + kosten, onderhoud e.d.) maar ik heb nog niets gevonden. Kan je (of iemand anders) een verwijzing plaatsen naar de juiste draad/draden.
Bedankt!
 
Laatst bewerkt: