Project "VF1100C-I'm back again"

Badger

Rookie
1 okt 2005
3
0
Brunsssum
Toen het VF-model voor het eerst uitkwam, werd ik eigenaar van een VF750C, daarna kocht ik de 1100C-nog net voor de invoering van de BPM (Volgens mij was de term Magna nog niet in gebruik en kwam deze pas nadat er zo'n 150 stuks van de VF1100C in N'land waren verkocht.
Correct me if i'm wrong.
Vanwege mijn baan als chauffeur op het buitenland heb ik de 1100 verkocht....jonge jonge...wat heb ik daar nog lang van gebaald.....Ik droomde er zelfs van dat hij nog gewoon in de kelder stond....maar helaas.

Onlangs ben ik op zoek gegaan naar dezelfde motor....Oude liefde roest niet zeggen ze.....Maar wat je allemaal tegenkomt!!! Goeiemorgen zeg, het lijkt wel of sommigen het ding gewoon tegen de muur kwakken...zouden ze wel weten dat er destijds een zijsteun is gemonteerd...
Roestbakken met een hoofdletter R.....Dat werd dus zoeken geblazen...maar de aanhouder wint.
Onlangs een bijna gave, originele machine weten uit te halen, oke... er moet een nieuw voorbandje op en een nieuwe accu.....
De prijs? € 2000,00, veel of niet...Ik ben een gelukkig mens....het voelt heerlijk aan weer terug te zijn, alles was zoals in mijn herrinnering...zelfs het geluid was origineel.....
Het is natuurlijk een 20 jaar oude fiets....Heb je tips, opmerkingen of interessante zaken over deze "Wolf in schaapskleren" zoals ie destijds werd genoemd...Alles is welkom
John
:9 :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan