XTZ 750 Super Tenere

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ iedereen *D
De rubbers voor de glijstangen van de remklauw zijn niet
los te bestellen.
(ja voor een hoop pleuri, met een gratis remklauw derbij :+ )
OPLOSSING:
Koop rubbers voor de Transalp :r
die heeft ook nissins, en praktisch dezelfde maat.
Zit er bij mij al weer een jaartje op, gaat prima.
Wel ff opletten, wellicht hebben de nwe transalps andere remmen.
Hmm ik ken iemand met zo'n ding zal ns vragen en vergelijken en misschien dan ook ff bestelnrs droppen
@ Baffo: koppelingetje doet het prima, wellicht heeft die speling
iets met die anti judder assembly :? te maken.

Mja mijn (yamaha original service) manual is voor t 89 model, en zegt nix over die anti-judder, jouw Haynes is daar iets uitgebreider over, maar zegt dan weer helemaal nix over evt speling van welk modeljaar dan ook.
 
Ik was in de veronderstelling dat er standaard al een gaatje zat maar mischien heb ik dat mis (mischien bij latere modellen?)
Maareh dat dus....
yd6nd7.jpg



[edit]fotoverplaatst[edit]
 
Laatst bewerkt:
Ze hebben allemaal een gaatje (pun intended ;) )
Alleen is t -heel- erg klein, precies de reden wrom t vullen van t laatste gedeelte zo langzaam gaat.
Ik heb zelf die mod niet uitgevoerd wegens angst voor vonken... 8-)
 
Ze hebben allemaal een gaatje (pun intended ;) )
Alleen is t -heel- erg klein, precies de reden wrom t vullen van t laatste gedeelte zo langzaam gaat.
Ik heb zelf die mod niet uitgevoerd wegens angst voor vonken... 8-)

Dus toch he :Y maar het is idd wel handig om t niet met volle tank te doen, die van mij was helemaal leeg, en dat was ie al een tijdje (dus niet echt veel benzinedampen). Ik heb t trouwens met een boortje gedaan, mischien niet echt handig ivm rotzooi in je tank maar zoals ik al melde de tank was helemaal leeg dus op z'n kop ermee met de stofzuiger erbij *D
 
Dus toch he :Y maar het is idd wel handig om t niet met volle tank te doen, die van mij was helemaal leeg, en dat was ie al een tijdje (dus niet echt veel benzinedampen). Ik heb t trouwens met een boortje gedaan, mischien niet echt handig ivm rotzooi in je tank maar zoals ik al melde de tank was helemaal leeg dus op z'n kop ermee met de stofzuiger erbij *D

En zou ik m nooit echt helemaal af vullen, want benzine komt van onder de grond en is dus koud (gem 11C t hele jaar door) en als t dan in je tank gaat uitzetten... of motor schuin zetten, etc
 
me spullen van KEDO zijn binnen! *O*
Zootje was zaterdag al aangeboden maar ik was er weer es niet. Kortom, snelle levering en alles aanwezig. Vandeweek ff die ringen er in smurfen dan kan ik weer karren!
 
me spullen van KEDO zijn binnen! *O*
Zootje was zaterdag al aangeboden maar ik was er weer es niet. Kortom, snelle levering en alles aanwezig. Vandeweek ff die ringen er in smurfen dan kan ik weer karren!

Das mooi man, weer lekker :]
Hé volgens mij moet die ST van jou een '89er zijn. :X Hij kwam uit Duitsland toch? Mischien is ie daavoor ook al ergens anders vandaan gehaald? Kijk maar op de volgende afbeelding, het is erg onduidelijk maar volgens mij is die bovenste van de 3 jou kleurstelling. })
260620
 
Hé volgens mij moet die ST van jou een '89er zijn. :X Hij kwam uit Duitsland toch? Mischien is ie daavoor ook al ergens anders vandaan gehaald? Kijk maar op de volgende afbeelding, het is erg onduidelijk maar volgens mij is die bovenste van de 3 jou kleurstelling. })
(Afbeelding)
kenteken zegt 90 maar kan natuurlijk heel goed dat hij pas in 90 is afgegeven. en idd, tis deutsche degelijkheid.
Maareh... ok, er staat gray, maar ik kan verder weinig kleur bekennen op dat plaatje :? of ben ik toch kleurendoof? 8-)
 
kenteken zegt 90 maar kan natuurlijk heel goed dat hij pas in 90 is afgegeven. en idd, tis deutsche degelijkheid.
Maareh... ok, er staat gray, maar ik kan verder weinig kleur bekennen op dat plaatje :? of ben ik toch kleurendoof? 8-)
Het is idd erg onduidelik maar er loopt wel zo'n streepje over de tank/plastic dat niet in lijn staat. *D


plaatje:
ya128g.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het is idd erg onduidelik maar er loopt wel zo'n streepje over de tank/plastic dat niet in lijn staat. *D
jajaja, me st is niet in lijn.... ik weet het, workin'on it. de zwarte voorvorkrubbers zijn iig binnen. dus de transformatie kan beginnen! denk wel dat het vande winter wordt anders ken ik nie rijden

wilde je net attenderen dat je plaatje vergeten was ;)
 
jajaja, me st is niet in lijn.... ik weet het, workin'on it. de zwarte voorvorkrubbers zijn iig binnen. dus de transformatie kan beginnen! denk wel dat het vande winter wordt anders ken ik nie rijden

wilde je net attenderen dat je plaatje vergeten was ;)

Je hebt natuurlijk wel een vrij unieke kleurstelling mischien moet je 'm maar zo laten.
 
Je hebt natuurlijk wel een vrij unieke kleurstelling mischien moet je 'm maar zo laten.
ja ok, maar ik kan nou niet echt zeggen dat ik het echt mooi vind eerlijk gezegd.

ps, niet gelijk kijken hoor, maar volgens mij mis je je voorwiel op die foto *D
 
Zwart plakplastic over de orig striping? :P
neyyyyy, ik wil hem zwart-grijs/zilver hebben. Pootrubbers zijn/worden zwart, schijfkappen ga ik ook spuiten, net zolang totdat ik al het blauw en groen kwijt ben. Striping moet ik nog ff over nadenken hoe ik dat aan ga pakken. Zouden er grote vellen te koop zijn zodat je zelf kunt snijden?
 
Ik heb net m'n spanningregelaar en middenbok verkocht. De koper had met zijn XTZ dus het probleem met de koppeling gehad. Hij was er op tijd bij dus had geluk. Wel een gebroken veer maar die zat nog op z'n plek.
 
Ik heb net m'n spanningregelaar en middenbok verkocht. De koper had met zijn XTZ dus het probleem met de koppeling gehad. Hij was er op tijd bij dus had geluk. Wel een gebroken veer maar die zat nog op z'n plek.
heeft ie een nieuwe korf gekocht? zo ja, nieuw en origi st?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan