Kentekenplaathouder

mik77

MF'er
15 aug 2005
157
0
Gouda
Even vraagje: Op mijn Intruder wil ik mijn kentekenplaat laten zakken en links van mijn achterwiel monteren nou ben ik ff op zoek geweest naar zo'n houder blijkt dat die dingen rond de TWEEHONDERD eurie kosten!!! Dat wil en ga ik er natuurlijk niet voor betalen. Heeft iemand een alternatief?
Groeten Mischa
 
Dat begrijp ik maar ik ben niet zo'n lasser (zeg maar gewoon helmaal niet!)
Ik had gehoopt dat iemand, iemand kent die ze maakt en verkoopt...
 
'k ken iemand.
Maas Motoren Heerlen.
die heeft ze voor €190,-
scheelt alweer gauw 10 euri.

succes
wees
 
Voor wie belangstelling heeft.. . Ik heb deze nog liggen.
Is alleen de plaat, dus je moet de bevestiging op de as of frame er zelf bij fabrieken.
Mag weg voor 25 euro.

full
 
Dat begrijp ik maar ik ben niet zo'n lasser (zeg maar gewoon helmaal niet!)
Ik had gehoopt dat iemand, iemand kent die ze maakt en verkoopt...

ik heb m ook zelf gemaakt, en niets er aan gelast!
een stuk aluminium plaat op maat gemaakt aan het achterlicht en de kentekenplaat.(net zoiets al knukkel hieronder aanbied)
en daar een stuk hoekijzer om m aan je frame te bevestigen.

paar uurtjes werk, en koste me niets.

dit is dan t resultaat!
full


(achterlicht is ook zelfbouw, en daar zit dus wel wat laswerk aan)
 
Ik zie Gijs z'n foto en bedenk me dat ik ook nog de plaat heb om hem te monteren!
Een beetje geel, maar wel hufterproof. Past 1:1 op het gietstuk van een HD hardtail frame, maar is vrij eenvoudig pas te maken voor andere frames.
En je kunt er zo een cateye licht op schroeven.

25 euro

full
 
avond Knucks.
Net David Mann bike gekeken?
Vond het niet eens onaardig....

Ik ben het zowaar met je eens...
Geen verkeerde fietsen in het begin (rooie shovel bobber) en een aardige gedachte achter de te bouwen fiets, die overigens op zich weer minder was.
En weinig beelden van Paul jr die het over z'n artistieke dilemma's heeft...
 
Idd, sturgins oldskool show was het leukste.
Over de paintjob voor de bike weet ik niet wat ik moet zeggen.
Aan de ene kant goed bedacht (zon doet de kleuren leven etc. door graveren)maar aan de andere kant vond ik het wel wat druk allemaal. Jammer voor Sjeeson dat ie eruit ligt.

Overgens las ik nog ergens dat er nogal wat ophef was over de sincerety van Paul snr en het geld dat Mrs Mann nou uiteindelijk zou krijgen. Maar dat is bijzaak.

Mikey roelt ook nog steeds.
 
Mischa, ouwe centenknijper!

Als je nou eens minder vaak gaat eten bij die griek, dan kan die €200 er wel af.

Kom donderdag ff langs, dan gaan we kijken wat we kunnen maken. Komt wel goed!
 
Nou jongens bedankt voor de reactie maar ik heb een geloof ik een oplossing gevonden in de Kawaman...
Was trouwens weer niet te vreten dat grieks!!!
 
Das een hele goeie vraag!!!
Maar gelukkig hebben ze er altijd genoeg bier dat verzacht een hoop en ik was niet op de motor dus te vloeide rijkelijk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan