Yamaha dragstar 650 Classic specs

liquid_ice

MF'er
21 aug 2005
60
0
Eindhoven
Ik ben geintereseerd in een Yamaha Dragstar 650 classic, maar ik kan er geen goede gedetallieerde specificaties over vinden.
Op de yamaha site staan wel deze specificaties:
http://www.yamaha-motor.nl/products/motorcycles/custom/xvs650a.jsp?view=techinfo

maar ik zoek een meer gedetailleerde lijst.
Ik weet nog van de aankoop van een Opel corsa dat ik lijsten had waarop dingen stonden zoals : , ABS, airco maar ook Pakeerlichten en make-up spiegel.
een lijst met zulke detailleringzoek ik.

Komen de modellen van 2006 al in januarie op de markt?
of is dat altijd pas halverwege het jaar?

En weet iemand of het mogelijk is om ABS op deze motoren te laten maken?
 
Laatst bewerkt:
na, zonder dat ik er naar heb gekeken, weet ik wel dat er geen make-up spiegel op zit! heb je die nodig dan?

maar voor info kun je het beste google-en, of een dealer bellen!
http://www.bikez.com, staat hier nix op?

maar ik heb nog nooit gehoord dat er na de tijd nog abs op gebouwd kan worden, maar misschien is er een handige jongen in ned die het wel lukt!!!!
 
ABS is als los setje te koop idd. Verder moet je het gewoon doen met die lijst die daar staat, de rest moet je er los bij kopen, zoals windscherm, tassen, meer of mooier chroom, etc.
 
haha, neem ik heb geen make-up spiegel nodig...
Maar ik vind het raar dat er niet gedocumenteerd is of de motor kleine 'normale' voetsteunen heeft, of grote "pads".
Volgens de specs zijn de normale dragstar 650 en de classic uitvoering practisch hetzelfde.
Het gaat me niet om vergelijk tussen gewone en classic, maar ik verbaas me erover dat er zo weinig detaillering te vinden is.

Kan ABS er wel vanaf de fabriek opgeleverd worden?

en hoe zit het met de 2006 modellen?

en is het mogelijk om een benzine lampje als fabrieksoptie erbij te krijgen?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vorige week zaterdag een dragstar classic van 2004 gekocht en hij rijdt best goed. Ik ben begonnen op een intruder, die feller maar wat schokkeriger rijdt dan de dragstar en daarna een rf600r sportmotor. dat is natuurlijk wel ff wat anders, maar ik ben door een k@@@@$$$$$#####lotewijf van de rf afgereden en wil het weer wat rustiger aandoen. Ik vind de dragstar classic afschuwelijk mooi om te zien en rijdt lekker relaxed, al had ik best wat meer power gewild.
Ik heb trouwens wel een butsje in mijn tank, heeft iemand een idee wat he kost om dit er zonder spuiten uit te laten halen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan