Keurmerk Custombouwer

Buiten het feit dat 't poging tot concurentiebeperking en
geldklopperij zal blijken te zijn.

Het lijkt me onmogelijk dit buiten de RDW om te doen.
Dus wens ik ze veel succes,..dat worden saaie choppertjes...
Ik zit niet beroepsmatig in de Motoren maar in de Automotive , maar
julie zien het verkeerd.
Zoals ik het lees is het een kwaliteits keurmerk, het heeft niets
met de keuring van de RDW te makenover lamzakken gesproken
De RDW keurt de motor of hij aan de door de wetgever opgestelde
voertuigeisen voldoet om op de weg te mogen.
Een "onafhankelijk" kwaliteits instantie moet toezien en bemiddelen .
een soort Bovag dus.
Nogmaals ik vind niet dat 2 bedrijven zoiets op moeten/mogen oprichten
je moet alle schijn voorkomen.

en over de N-H chopperbouwer, RDW keuring lijkt me logisch,
1 jaar garantie tja da's mooi

over garantie geven en krijgen kunnen ook boeken volgeschreven worden :X
 
Volgens mij hoeft niemand zich druk te maken hierover. Als je geen keurmerk voert wil dat nog niets zeggen over de kwaliteit, maar het geeft enkel wat zekerheid. Een keurmerk betekent nl dat er ook een soort garantiefonds achter moet zitten, wat je kunt aanspreken als er onverhoopt zaken verkeerd gaan.
Ikzelf vertrouw meer op mijn eigen kwaliteiten :) dan op die van anderen, zeker als het alleen maar gaat om het in elkaar zetten van bestaande onderdelen, want dat kan iedereen met gebruik van het juiste gereedschap.
Een one-off bouwen is andere koek, maar als je een beetje thuis bent in de materie weet je de juiste mensen te vinden.
En yuppen zoeken het zelf maar uit, want die geilen nu eenmaal op keurmerkjes en andere merkjes :r
 
HaHaHa ja net als de grote beurt zeker hahaha

ik zit al 18 jaar in het vak en als ik prutswerk zou leveren, dan had ik het nog geen jaar vol gehouden.
mijn keurmerk is mijn naam en die moet ik bewijzen.
 
toch wel
Waar komt dit eigenlijk vandaan..? WIE verzint zoiets..?
Ik bedoel, hoeveel "echte" custombouwers zijn er eigenlijk in NL..?? En dan bedoel ik dus de mannetjes die echt ALLEEN MAAR MET CUSTOMBOUW hun geld verdienen.. Die bestaan hier toch nauwelijks, of helemaal niet. En iedere HD zaak bouwt ééns in de zoveel tijd wel 's een custom.. Misschien wel een hele goede, en mooie. Maar omdat die er dan maar af en toe één bouwt wordt ie straks zeker afgedaan als één of andere frotter.
Nee, dit keurmerk slaat in mijn ogen helemaal nergens op. 'T is natuurlijk weer puur om een paar van die zogenaamde grote Nederlandse jongens nog 's wat meer in de spotlights te krijgen.

'T is hier California niet... Daar zou zo'n keurmerk wel van pas komen ja, want daar schieten de zogenaamde custombouwers als onkruid uit de grond. En wat daar voor gigantische rotzooi bij zit........................................... :Z
 
ik zit al 18 jaar in het vak en als ik prutswerk zou leveren, dan had ik het nog geen jaar vol gehouden.
mijn keurmerk is mijn naam en die moet ik bewijzen.
over je spuitwerk kan ik niet oordelen want nooit gezien maar je site is zeker GEEN reclame........... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan