Sta ik net in Zwolle voor rood.

hallo! Een warbird met slagletters onder de carter!!!
Ben je wel wakker?

Hey Slow, sorry hoor dat ik je een vraag stel omdat ik nou eenmaal net begonnen ben met motor rijden en dus echt flauw idee heb van wat je bedoelde,
dat ding is mooi en thats it voor mij.

Slagletters nog steeds snap ik niet wat je bedoelt, maar misschien hoort jouw nickname dan wel beter bij mij :?
 
Hey Slow, sorry hoor dat ik je een vraag stel omdat ik nou eenmaal net begonnen ben met motor rijden en dus echt flauw idee heb van wat je bedoelde,
dat ding is mooi en thats it voor mij.

Slagletters nog steeds snap ik niet wat je bedoelt, maar misschien hoort jouw nickname dan wel beter bij mij :?

Het was een grapje chops.
Bral en ik hadden het eerder over slagletters (ingeslagen letters) hier->> bekeuring wordt opgestuurd... Huh?
 
Uit GenK(B)die zwarte Warbird met "Green" filter Frenske,niet GenT, ik heb'em trouwens een dik jaar geleden verkocht aan een jongen tegen Antwerpen dacht ik...ik denk dat een hoop Custom Shops nog één of andere Warbird kit onder de werktafel of op zolder hebben liggen...zonde, met wat eigenzinnige inbreng kan je FXR toch wel een apparte fiets worden...Take it easy,Danny F.
 
Uit GenK(B)die zwarte Warbird met "Green" filter Frenske,niet GenT, ik heb'em trouwens een dik jaar geleden verkocht aan een jongen tegen Antwerpen dacht ik...ik denk dat een hoop Custom Shops nog één of andere Warbird kit onder de werktafel of op zolder hebben liggen...zonde, met wat eigenzinnige inbreng kan je FXR toch wel een apparte fiets worden...Take it easy,Danny F.
kiek an de, bouwer himself.....welkom...

dat zwarte ding vond ik de enige mooie warbird die ik ooit gezien heb, hulde....

bij frank potter staat er ook nog een maar die ziet er dan weer niet uit..
 
As je nou in Almelo voor het stoplicht had gestaan Bral, daar schijnen ze ook groen te zijn!

a_178.jpg


a_103.jpg
 
Laatst bewerkt:
Uit GenK(B)die zwarte Warbird met "Green" filter Frenske,niet GenT, ik heb'em trouwens een dik jaar geleden verkocht aan een jongen tegen Antwerpen dacht ik...ik denk dat een hoop Custom Shops nog één of andere Warbird kit onder de werktafel of op zolder hebben liggen...zonde, met wat eigenzinnige inbreng kan je FXR toch wel een apparte fiets worden...Take it easy,Danny F.

Sorry Danny F. je hebt gelijk het was Genk dat ligt korter bij Nuth dan Gent.
Was een mooie bike, maar jij bouwt altijd van die mooie dingen. Greetz en be safe
 
Thanks Frenske! Dikwijls zie ik bepaalde projecten als een uitdaging...dat zal bij de meeste bouwers zo wel zijn natuurlijk, maar ik bouwde bijvoorbeeld die HotRod trike omdat ik de meeste trikes ongeloofloos lelijk vond..qua breedte, zitpositie, enz...Ook die zwart-zilvere Indian style Softail, de meeste softail fietsen met dit type spatborden erop zien er gewoon niet uit, euh..deze voorbeelden zijn volgens mijn persoonlijke mening natuurlijk hé...zo ook dus voor die Warbird , peace !
 
dat ding heeft gewoon helemaal de goede uitstraling, een U-2 of een SR-71 ofzoiets, echt top....

toen ik dit ding voor het eerst zag heb ik echt zitten twijfelen om ook een FXR te kopen en zo´n kitje te versieren.....het geld liet het echter niet toe dus heb ik toen eerst nog maar een Guzzi verbouwd...
 
Bij m'n lokale onderleverancier is een jongen al een jaartje ofzo bezig een best wel gave Virago op te bouwen, komt zo'n filter op:

full


Te koop bij Autostyle voor een paar tientjes, en ziet er echt retegaaf uit
 
Terug
Bovenaan Onderaan