mijn winter project chopper graag feedback

ouwe school

Rookie
17 okt 2005
19
0
middelharnis
Dit is de us de basis voor mijn projectje

full


Startwin frame xs 650 blok

De motor word dus eerst matzwart en dan luckey lenn bellen voor de pinstriping. Hij heeft ook de pinstriping op mijn 60 cadillac gedaan en ik was er onwijs tevreden over

wijzigingen
Sportster tank op het frame
zwarte z bar of clipons(de lage uitvoering)
witte grepen erop
achtervelg maatje groter met halve crossband
velgen zwart of rood (ben beetje bang voor zuurstok idee)
chica ribbed achter spatbord maar dan bijna op de band dus vastlassen aan de achterbrug (ja achterbrug want het is een monoshock)
voorspatbord eraf
pinstripen met een hoop 13 en ace of spades en some skulls
suicide clutch denk ik maar weet ik nog niet
zoveel mogelijk chrome eraf
uitlaten intapen met glasvezeldoek

en oh ja ik heb nog een helemooie cb500 caferacer met een blokprobleem te koop voor weinig
 
Klinkt goed Vince!
Kan je nog een piccie doen van die Caddie?

Ik ben niet zo thuis in de pinstripe scene en hoor gemengde verhalen over
Len.

Verder ben ik erg benieuwd naar de vorderingen deze winter. Keep us posted!
j
 
Ziet er strak uit. Is een mooie basis met een apart frame. Succes met de klus.....

En trouwens, is een mooie caddy
 
He cool ouwe, ;)
zo heb ik m'n XS DPP een jaartje geleden ook gekocht,
dragbar, peanut en donkerblauw!
daar is wel wat vets van te maken
m'n frame heb ik ook matzwart geratteld en wilde inderdaad ook gouwe(!) pinstripes op t frame zetten!

Fokking toevallig da'k binnenkort naar L.Lenn toewilde om m'n gescallopde VW bus
het dashboard te laten pinnen...
moet niet toevalliger worden! *D
 
Mischien een beetje een indiscreete vraag maar wat kost dat zo om een tank en spatbord te laten pinstripen? Wil dat ook wel maar hoor altijd dat dat zeer duur is! En heb niet zo veel centjes '(
 
Ik heb heel die cadillac laten doen voorop achterop en lijntjes langs alle scallops hij is 1 heledag bezig geweest en koste toen 250 EURIES maar hij is nu wel iets duurder geworden misschien (meer bekendheid)
 
Dat valt echt wel goed mee denk niet dat het voor een tankje en spatbord meer dan 200€ wordt dan! Als alles al gespoten is bedoel ik!
 
Even gedaan met paint dus ff de ogen dichtknijpen en dan staren dan word het misschien iets

(Afbeelding)

Ik heb ook zo'n frame (met cb900 blok) en al matzwart gespoten, zal binnekort wat foto's posten. Deze winter gat ie knalrood gepoedercoat worden.

Check dit topic Ace's nieuwe project met mijn verbouwing, binnekort een update als die &%^*stofringen eindelijk binnen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan