welke kleur?

Welke kleur moet het worden?

  • nummer 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • nummer 2

    Stemmen: 11 57,9%
  • nummer 3

    Stemmen: 5 26,3%
  • nummer 4

    Stemmen: 2 10,5%
  • nummer 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • nummer 6

    Stemmen: 1 5,3%

  • Totaal aantal stemmers
    19
17 sep 2003
39
0
Riethoven
Mijn motor krijgt van de winter een nieuw kleurtje maar ik ben er nog niet helmaal uit wat het gaat worden. (en nee... ik ben niet zo van de mat-zwarte motors ;) )
Ik heb even wat kleurcombi's uitgeprobeerd:
full

welke moet het gaan worden? (of misschien wel iets totaal anders...)

Laat maar horen!
 
Ben je trouwens van plan om standaard lak, metallic lak, parelmoer lak of metalflake te gebruiken ?
 
het wordt metallic lak. Voor de dunne strepen heb ik van die speciale tape besteld waar je heel makkelijk tripings mee kunt maken zodat het lekker strak wordt...
 
[Voor de dunne strepen heb ik van die speciale tape besteld]

Waar......?? aub
 
Opletten want die "pinstriping paint" die je tussen die 3 stencil lijnen aanbrengt met een kwastje zoals zij illustreren op de site gaat wel degelijk af na enkele similiseer(lees: polish...)beurten,als er geen vernis overzit uiteraard..wel handig als je na een 3 maanden ofzo je paint zowiezo beu waart! ;)
 
Opletten want die "pinstriping paint" die je tussen die 3 stencil lijnen aanbrengt met een kwastje zoals zij illustreren op de site gaat wel degelijk af na enkele similiseer(lees: polish...)beurten,als er geen vernis overzit uiteraard..wel handig als je na een 3 maanden ofzo je paint zowiezo beu waart! ;)

Maar uiteraard komen er wel een paar laagjes blanke lak over heen... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan