Wat hoor ik daar ?

was ooit zanger in een band maar is maar 1 optrede van ons geweest we noemde greensqueeze (Rock / Bleus cover band) Johnny be good en dat soort nummer en ookwat eigen werk! Met wel luidende titels als To much shit en Anorexia Babe ma dat duurde dus niet lang me ons. Denk dat het aan mij lag :P

Het wastoch duidelijk dat ik denk dat het korte leven van onze band aan mij lag he? :+ Trouwens ben 1 van die belgen hier (Limburg)
 
Allemaal rockers hier zie ik al, blues, rock en gitaren
al mijn favo's zijn al voor bijgekomen, ik luister trouwens alleen muziek als ik sleutel!
Ik heb een ouwe buizenbak in m'n hok staan met arrow clasic rock, altijd leuk. :}
 
Motorhead, Slayer, Pantera en dat soort bands is inderdaad goed om naar te luisteren. Nile, Cannibal Corpse, en Mortician ed. zijn te extreem om normaal bij te kunnen sleutelen. wel goed om naar te luisteren.
 
Ik heb al veel van mij favoriete bandjes gezien.....ik mis nog George Thorogood..

Ik speel geen instrument en als roadie val ik ook al af....maar ik wil wel aan het einde van de show een gitaar in stukken slaan....heb er nog eentje liggen van mijn jongste zoon... :] 8-)
 
Ik denk dat je wel kan besluiten de Rock /Blues een beetje de style is bij de chopper bouwers/rijders En zo hoort het ook denk ik dan :)
 
In willekeurige volgorde : The eagles,Dire Straits,The Doors,Bruce Springsteen,Elvis Presley,Rolling Stones,Golden Earring,Meatloaf,Robbie Williams,Creedence,Eric Clapton,Joe Cocker,Jannes,Jan Smit,Frans Bauer,Roy Black,Udo Jürgens.
 
Van jazzfusion tot blackmetal
van progressieve rock/metal tot klassiek en folk

Van alles eigenlijk, als het maar doordacht is en/of veel sfeer heeft. Geen popmuziek dus voor Floris ;)
Speel zelf ook allerlei instrumenten. :X
 
Van mij ook maar klein lijstje erbij dan ;)
Motorhead, Papa roach, Rammstein, AC/DC, Offspring, Pennywise, Ozzy, maar zo af en toe luister ik ook wel shit als Cannibal Corps en Anal Cunt. Veel is het niet, maar wel mooi. :Y
 
Ram Jam, Jimi Hendrix, Steppenwolf, Led Zeppelin, ACDC, Lynyrd Skynyrd, Manowar, Pantera, Slayer, Santana, Slipknot, Tenacious D
 
Terug
Bovenaan Onderaan