nog een paar grote foto's

full


Volgens mij is een paar toch echt twee. :?
 
Hallo iedereen

ik ben nieuw hier. Eerst even zitten lurken. Zeer goed en informatief forum. Ik hoop ook een bescheiden bijdrage te kunnen leveren naar de toekomst toe.

Mijn brommertje
Shovel 1972
( in de winter zal ie iet of wat getransformeerd worden )

HH

Bijlage: IMG_1500.JPG
 
Hallo iedereen

ik ben nieuw hier. Eerst even zitten lurken. Zeer goed en informatief forum. Ik hoop ook een bescheiden bijdrage te kunnen leveren naar de toekomst toe.

Mijn brommertje
Shovel 1972
( in de winter zal ie iet of wat getransformeerd worden )

HH

Welkom ! Hoe oud is onze telg, van '70-'72 ?
 
Welkom !
Wat is er met het oorspronkelijke panhead blok gebeurd ?
(early) shovels kwamen pas een paar jaar later...
Nee Case, ik begrijp 'em nu ook pas...ik had HH zijn post niet goed gelezen,enkel snel de attachement geopend, hij vermelde erbij dat het een '72er was, dat had ik niet opgemerkt in zijn tekst..hijzelf zal dus van het bouwjaar '63 zijn (zoals ik trouwens) :X

p.s.:Early shovels kwamen 3 jaar later hé, ('66) O-)
 
Sorry voor de verwarring maar ik dacht dat Danny mijn leeftijd vroeg ( gezien ik die van de motorfiets reeds vermeld had).

Dus : voor alle duidelijk

de Shovel is van 1972
ikzelf ben van 1963


H.
 
hallo ik ben nieuw hier, ik heb thuis nog een lekker oude puch mv50 (brommertje) staan. en zoals ze zeggen puch rijders zijn harley rijders. zodoende heb ik dus ook een harley aangeschaft.deze lijkt erg veel op die van mij. t is een 2 liter dragster. bizarre machine. binnenkort hoop ik er nog ee bij te kunnen kopen :]

Bijlage: 1.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan