Benzineslangnippel Keihin carb. gebroken..

dat ding slopen....

  • lukt alleen een mongool

    Stemmen: 1 16,7%
  • lukt alleen een mongool

    Stemmen: 0 0,0%
  • Brallie Rulezzzz

    Stemmen: 3 50,0%
  • lukt alleen een mongool

    Stemmen: 0 0,0%
  • lukt alleen een mongool

    Stemmen: 1 16,7%
  • lukt alleen een mongool

    Stemmen: 1 16,7%
  • lukt alleen een mongool

    Stemmen: 0 0,0%
  • lukt alleen een mongool

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    6

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
Het zat erin he, alles liep tot nog toe foutloos maar helaas, gisteren had ik ook een keer pech.

Bij het demonteren van de (minstens 20 jaar oude) benzineslang brak de plastic haakse nippel op de carburateur af........

Gezien de constructie lijkt me dat dit vast vaker voorkomt dus ik heb goede hoop dat er ook wel een oplossing voor is, alleen weet ik die nog ff niet.

Iemand van jullie misschien ?
 
ha die bral.

zal wel door de lucht komen in meppel denk ik. ik had tijdje terug die nippel van de benzinekraan eraf gebroken. ook door die k*t slang.

hebk ff fietsventiel opgeboord nieuw draad getapt int kraantje en klaar.
 
dus ik heb goede hoop dat er ook wel een oplossing voor is, alleen weet ik die nog ff niet.

Iemand van jullie misschien ?

Oplossing?
Ja hoor en je voelt 'm al aankomen zeker?
Groet. :W :W

full
 
Post weer es wat piccies van de voortgang man!
als die er is zal ik dat doen maar vooralsnog verdijnt er alleen maar steeds maar meer in de kliko, zoals elektroniese kastjes die nergens aan vast blijken te zitten (behalve de VOES en een massa draadje), de risers, (want ik heb inmiddels een paar genuine vintage bralstyle dingen gescoord) en bijna alle bedrading en de toeter. want als ik niet snap waarom het er zit gaat het eraf, daar kom ik al 15 jaar zonder problemen mee weg, wat niet aangeeft dat ik een grove gokker ben maar wel dat ik weet wat ik doe... 8-)
 
het ding was zo broos dat hij gewoon mee kwam toen ik de net zo krokante benzine slang eraf wilde pakken....


Als er nou nog een stukje nippel in je carb zit moet je het er gewoon "uitsmelten" met een aansteker ofzo _O- _O- _O-
 
volgens mij zit er een messing piepke in de carb en daar zit dat "stuk bakkeliet" dan weer op, dus dat moet ik alleen ff vervangen...
 
Heb ik ook gehad met een carb, en dat losse ding kon ik zo bestellen voor een paar euro.

full
 
dan hoef ik geen nippels meer te vervangen maar moet ik op zoek naar carters en balansassen, ik weet wel wat ik liever doe :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan