Wat vinden jullie van me motor

BRAL, wat een onzin joh, een maat van mij heeft een vulcan die al ruim 110000 km heeft gelopen en nog steeds perfect rondsnort.
Dit alles zonder grote problemen te hebben meegemaakt met de fiets, gewoon netjes onderhouden en rustig warmrijden en je komt een heel end.
gelukkig maar voor hem dat hij de uitzondering heeft die de regel bevestigd... ;)
 
Kweet niet waar jij normaal op poept, maar ik in ieder geval niet op een motor, vraag me dan ook af hoe jouw motor eruitziet.

Kan me voorstellen dat niet iedereen hem mooi vind, maar moet hij dan zo afgekraakt worden???

Volgens mij hebben we toch allemaal dezelfde passie, en dat is "rijen op die brommer", of het nou een chopper, custom, ofroad, ouwe brik, tour, race of wat voor een dan ook is. Maar blijkbaar begrijp ik het niet goed
'( .

Succes en Grtz, (misschien)

Jozua.
Als iemand een vraag stelt als wat vindt je van mn motor kun je ook dit soort antwoorden krijgen en niet alleen positieve reacties en bovendien wat kan het jou nou rotten of mensen je motor mooi vinden of niet }) of ga je elke keer een nieuwe motor kopen als iemand hem niet mooi vindt, heb lol met wat je hebt :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan