linnen om uitlaat


Je kan wel lachen Bugs maar voor Knukkel met die megarugzak van hem op die rammelbak helpen alle kleine beetjes.
Hij rijdt met z'n GTI (pet achterstevoren) altijd plankgas (110) dus dan is die duivelse rode machine behelpen.
 
Je kan wel lachen Bugs maar voor Knukkel met die megarugzak van hem op die rammelbak helpen alle kleine beetjes.
Hij rijdt met z'n GTI (pet achterstevoren) altijd plankgas (110) dus dan is die duivelse rode machine behelpen.

We maken toch geen geintjes over m'n bloedrode Golf II 1.3 multipoint injectie + 4 bak hè?!?
Van het weekend nog 'even' een antenne vervangen... moet je halve oto uit elkaar... :(

Asociale Jeep rijder...
 
We maken toch geen geintjes over m'n bloedrode Golf II 1.3 multipoint injectie + 4 bak hè?!?
Van het weekend nog 'even' een antenne vervangen... moet je halve oto uit elkaar... :(

Asociale Jeep rijder...

LOL!
Hey, overgens, kan je aub ook even jouw mening geven over de drumsprocketbrakeding bij de coole chopper onderdelen?
 
Ik vraag me af of dat intapen ook nadelige gevolgen voor je bike kan hebben?
Dan denk ik voornamelijk aan de warmte die niet afgevoerd wordt.
Of zet dat niet zoveel zoden aan de dijk?
 
Ik vraag me af of dat intapen ook nadelige gevolgen voor je bike kan hebben?
Dan denk ik voornamelijk aan de warmte die niet afgevoerd wordt.
Of zet dat niet zoveel zoden aan de dijk?

Bedoel je ivm met warmte ophoping en evt. ontploffings gevaar?
 
Door de gassen zo warm mgl te houden is de flow door de uitlaat sneller.
Afkoeling begint al direct na het verlaten van de cilinder.
theoretisch gesproken zou het dus minder moeten "ophopen".

als ik lieg is dat in commissie
 
ik heb net thuis mijn uitlaat (1 van 2) ff gedaan godsklere zeg gewoon oorlog kut franjes van het glasvezeldoek aangezien ik op mijn kids aan het passen ben heb ik het aankleedkussen gebuikt als werkbank en had ik alleen het nagelschaartje van mijn kids ter beschikking die dus bot is ,maar ja gewoon volhouden en voila 10 m glasvezeldoek erom a EUR 9 ex per 5 m (bij een verfgroothandel dus)dus flink genaait en niet eens de helft van mijn uitlaat kunnen doen |(

maar ja moren gewoon weer voor 22 EURIES dat spul halen we hebben hier geen gamma in de buurt en dan gaan we voor fase 2

zolas ik al zei 2 linkerhanden en stupid :9 maarre wel volhouden :Y
 
ik heb net thuis mijn uitlaat (1 van 2) ff gedaan godsklere zeg gewoon oorlog kut franjes van het glasvezeldoek aangezien ik op mijn kids aan het passen ben heb ik het aankleedkussen gebuikt als werkbank en had ik alleen het nagelschaartje van mijn kids ter beschikking die dus bot is ,maar ja gewoon volhouden en voila 10 m glasvezeldoek erom a EUR 9 ex per 5 m (bij een verfgroothandel dus)dus flink genaait en niet eens de helft van mijn uitlaat kunnen doen |(

maar ja moren gewoon weer voor 22 EURIES dat spul halen we hebben hier geen gamma in de buurt en dan gaan we voor fase 2

zolas ik al zei 2 linkerhanden en stupid :9 maarre wel volhouden :Y


Ik zou er persoonlijk gewoon eerst ff lekker een weekendje tussenuit gaan. })
 
het aankleed kussen? Glasvezeldoek? Dat zal wel goed gaanin die luiers...

Had mij nou maar een ordertje otc base gegeven dan had je een rol originele exhaust wrap gehad.
;)
 
@slow
ehh now you tell me
wat heb je nog meer dat ik evt zou kunnen gebruiken voor een chopper?
ziet er trouwens gaaf uit die van jou

weekend weg :Y

volgende week zit ik in thailand dan Korea dan China en dan ben ik dinsdag weer terug mijn collega gaat naar Japan en ik heb hem gezegd alle chopper blaadjes mee te nemen die hij kan vinden dus heel missschien zit er 1 toffe bij
 
ter info otc base = Oxytetracycline base raw material

en dat doet het niet zo goed op een uitlaat, maar iedereen die achter je rijd is voorlopig niet meer ziek ,maarre zijn vaktermen dus kon je niet weten
 
ik weet niet of iemand nog opzoek is naar dat spul,
https://secure.srcinc.net/prodpage.cfm?Cat_Selected=1&SubCat_Selected=8&Product_Selected=1675&StartRow=1
maare het is niet alleen voor schoppers _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan