RST????

Kent iemand het merk RST?
Dit stond op een oliereservoir waaraan een koppelingshendel bevestigd was.

Op internet kom ik niet veel verder.
Wil namelijk kijken of dit wat is voor mijn "bouwproject".

Alle tips zijn welkom.

THNX :]
 
Ja!!!! Wel eens van google gehoord, ook gebruikt (voor het geval je dara over wilt zeiken).

Maar even voor aal eduidelijkheid, ik ben op zoek naar de site waar ik de goederen zelf kan bekijken.
gst etc. heb ik ook wel gevonden en die italiaanse site ook.
Alleen heb ik dara niets aan....

En ja de site van RST, heb ik via google niet gevonde.

Zo.... nu duidelijk?
:Z
 
Ja!!!! Wel eens van google gehoord, ook gebruikt (voor het geval je dara over wilt zeiken).
Check !
Maar even voor aal eduidelijkheid, ik ben op zoek naar de site waar ik de goederen zelf kan bekijken.
Check !
gst etc. heb ik ook wel gevonden en die italiaanse site ook.
Alleen heb ik dara niets aan....
Check !

En ja de site van RST, heb ik via google niet gevonde.

Zo.... nu duidelijk?
Check !
Check !!



Eeehhh ja, mij eigenlijk wel ja.................jongens ?????








:+
 
Volgens mij staanhttp://www.gst-nederland.com/Catalogus/omp.php (hier) alle OMP produkten? Wat zou je dan nog meer willen zien?
 
Ja!!!! Wel eens van google gehoord, ook gebruikt (voor het geval je dara over wilt zeiken).

Maar even voor aal eduidelijkheid, ik ben op zoek naar de site waar ik de goederen zelf kan bekijken.
gst etc. heb ik ook wel gevonden en die italiaanse site ook.
Alleen heb ik dara niets aan....

En ja de site van RST, heb ik via google niet gevonde.

Zo.... nu duidelijk?
:Z

Is het weer die tijd van de maand, of ben je met je verkeerde been uit bed gestapt? :?
 
Die site van GST had ik al gevonden.
Maar het gaat mij dus om die handlebar controls. En deze link kan dus net niet geopend worden.
Heb al bij GST geinformeerd, die weten dat dit niet werkt maar doen er niets aan.
Dus misschien iemand een idee waar ik die controls kan bekijken?

Zou super zijn!!!!
*O* (<- gewoon een dom grappig ding)
 
Die site van GST had ik al gevonden.
Maar het gaat mij dus om die handlebar controls. En deze link kan dus net niet geopend worden.
Heb al bij GST geinformeerd, die weten dat dit niet werkt maar doen er niets aan.
Dus misschien iemand een idee waar ik die controls kan bekijken?

Zou super zijn!!!!
*O* (<- gewoon een dom grappig ding)
Kijk dan hier maar eens op http://www.harley-trading.com/ hier staat ook een OMP catalogus.

Edit, als je op de GST site een andere item bekijkt, en dan bovenin op handlebars klikt, doet ie het wel
 
Terug
Bovenaan Onderaan