Ben eigenlijk wel benieuwd...waar gaan jullie normaal gesproken naartoe op vakantie?? Een vaste plek of land?? En met of zonder de moto?? Zelf ben ik gek op reizen, maar ben dus wel benieuwd waar jullie naartoe gaan
Op maandag 21 november 2005 19:42 schreef Onewheel het volgende: Ben eigenlijk wel benieuwd...waar gaan jullie normaal gesproken naartoe op vakantie?? Een vaste plek of land?? En met of zonder de moto?? Zelf ben ik gek op reizen, maar ben dus wel benieuwd waar jullie naartoe gaan
wintersport Oostenrijk zonder bike en in de zomer het liefst zover mogelijk weg ook zonder bike of met de bike de bergen in op vakantie kan tuurlijk ook
www.power-point.nl www.overkampmotors.nl Lid van de Uber Poser Posse Ringteller 2008/10.5 laps 2007/115 laps 2006/42.5 laps
Op maandag 21 november 2005 19:42 schreef Onewheel het volgende: Ben eigenlijk wel benieuwd...waar gaan jullie normaal gesproken naartoe op vakantie?? Een vaste plek of land?? En met of zonder de moto?? Zelf ben ik gek op reizen, maar ben dus wel benieuwd waar jullie naartoe gaan
Duitsland (Harz), Duitsland (Pfalz), Duitsland (Zwarte Woud) en Duitsland (Eifel). O ja ook nog eens naar Luxemburg (Clervaux). Mooie wegen, goed voer en ze zijn motorvriendelijk. Allemaal met Blade.
Wil weer naar Catalunya!!! Ringteller 2005: 4| 2006: 8| 2007: 16| 2008: 50| 2009: 7| 2010: 10,5