het grote Ebay Tip Topic

Het gaat dan ook om de ongeschreven cool factor wet, welke bepaalt of je voor zo'n product 50 of 500 valutaeenheden neer moet gaan leggen.
Vandaar ook mijn voorbeeld met de klassieke intruder (no offence Peter)
 
of kopieren van domme Yanks ?

Nou je het er toch over hebt: wie post er een piccie van iemand die zo'n ding erop heeft gesleuteld ?

Nou, kopiëren van Japanners dan hè, daar zie je ze een stuk meer dan in de US.
En post weer eens wat updates van jou 100% originele (stock evo, gekleurde velgen, ww) project! ;)

edit: die vraag was voor Bral bedoeld... haha!

En waarom is een Bendix een klassieker?
 
omdat het ouwe troep is ofzo ??

maar serieus, is het alleen om de cool, zo´n L carb. of wordt de motor er ook nog sneller van ofzo..

Even serieus dan... Het is geloof ik de eerste Carb die S&S heeft gemaakt. We zijn tijdens de bike week bij Carl's speed shop geweest en daar hangen allemaal prachtige oude zwart/wit foto's van Bonneville racers uit de jaren 60... Met de L carb erop. Het ding is alleen maar gemaakt om heeeeel hard rechtuit te rijden en heeft geen acceleratie pomp of wat dan ook.
Dus oud, klassiek, slecht niet voor niks is de productie gestopt, maar retecool!
 
Even serieus dan... Het is geloof ik de eerste Carb die S&S heeft gemaakt. We zijn tijdens de bike week bij Carl's speed shop geweest en daar hangen allemaal prachtige oude zwart/wit foto's van Bonneville racers uit de jaren 60... Met de L carb erop. Het ding is alleen maar gemaakt om heeeeel hard rechtuit te rijden en heeft geen acceleratie pomp of wat dan ook.
Dus oud, klassiek, slecht niet voor niks is de productie gestopt, maar retecool!
now you´re talking.........
 
Dit lijkt me wel iets voor ZKH Danny F.
Harmon motor

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan