AMD Pro-show world championship

doe dan maar een bril..als ik dan aan de kant moet voor een alcohol controle dan zet ik em af..
dan heb ik al 2 glazen minder op.. 8-)
 
doe dan maar een bril..als ik dan aan de kant moet voor een alcohol controle dan zet ik em af..
dan heb ik al 2 glazen minder op.. 8-)
hehehehe....

ik wou net beginnen in de trant van "drink je weer ´s middags ofzo, dat je het niet goed ziet..."

duidelijk geval van 2 mensen 1 gedachte......(altijd maar weer dat bier.....)
 
In het land der blinden is eenoog koning.

Het rode streepje rechts is een kopie van het rode streepje links.
Zie het verschil met het groene streepje. bent u daar nog?
Vraag is in hoeverre het wel/geen optisch bedrog is.
full
 
Optisch bedrog lijkt me. Je zou het alleen kunnen beoordelen als je echt 100% recht voor de vork zou staan.

Net zoiets als in de auto naar de wielen van je voorganger zou kijken. 9 van de 10 keer staan de voor- en achterwielen dan ook niet in 1 lijn......... Of zijn 9 van de 10 auto's krom??? ;)
 
OEF!!! Case, nu stel je me toch even gerust met die rode lijnen op de foto..
want dat bedoelde ik helemaal niet !! De punt van het voorspatbord lijkt me schuin te zijn afgeflext...kijk naar mijn lijn nu hier wat ik bedoel..ga dan even terug naar de originele geposte foto...
Maar het zal inderdaad wel lens-bedrog zijn..Forgive me voor de fuzz..
(let wel..het zou niet de eerste top-fiets zijn waar zowat nadien opgemerkt werd hoor..)

full
 
In het land der blinden is eenoog koning.

Het rode streepje rechts is een kopie van het rode streepje links.
Zie het verschil met het groene streepje. bent u daar nog?
Vraag is in hoeverre het wel/geen optisch bedrog is.
(Afbeelding)

Let ook even op hoe ver de poten kunnen inveren! (not)
Zal wel comfortabel rijden.
 
OEF!!! Case, nu stel je me toch even gerust met die rode lijnen op de foto..
want dat bedoelde ik helemaal niet !! De punt van het voorspatbord lijkt me schuin te zijn afgeflext...kijk naar mijn lijn nu hier wat ik bedoel..ga dan even terug naar de originele geposte foto...
Maar het zal inderdaad wel lens-bedrog zijn..Forgive me voor de fuzz..
(let wel..het zou niet de eerste top-fiets zijn waar zowat nadien opgemerkt werd hoor..)
(Afbeelding)
Gelukkig weten wij met zijn allen wel beter dan die prutsers die zogenaamd in de World top 3 eindigen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan