"hulp" aangeboden

Waylander

MF veteraan
28 nov 2005
1.395
954
Beverwijk
Hoi mensen,

Ik ben op zoek naar iemand die een eigen chopper aan het bouwen is en heel toevallig op zoek is naar iemand die er nog niet zoveel verstand van heeft die hem/haar af en toe een handje zou kunnen helpen. Ik ben nl. van plan om m'n eigen bike te gaan bouwen maar heb er op het moment nog veels te weinig ervaring mee

Ik hoop dat iemand me kan helpen..
 
Hoi mensen,

Ik ben op zoek naar iemand die een eigen chopper aan het bouwen is en heel toevallig op zoek is naar iemand die er nog niet zoveel verstand van heeft die hem/haar af en toe een handje zou kunnen helpen. Ik ben nl. van plan om m'n eigen bike te gaan bouwen maar heb er op het moment nog veels te weinig ervaring mee

Ik hoop dat iemand me kan helpen..

Welkom op MF ;)

Ach gewoon veel naar Discovery kijken, en dan gewoon beginnen toch? :+
 
Daar zit wat in maar om nu te zeggen dat je uit OCC kunt leren hoe je het nu allemaal moet doen (Als je geen komplete werkplaats vol met de meest mooie spullen heb staan: }) dat klopt ook niet echt denk. En scheldwoorden leer ik daar ook niet bij ivm al dat gepiep op me TV O-)
 
Hey Waylander.

Goed initatief. Er zijn vast wel mensen die hulp kunnen gebruiken of je tips aan
kunnen dragen. loop eens eem motorzaak binnen.

:Y
 
Hoi mensen,

Ik ben op zoek naar iemand die een eigen chopper aan het bouwen is en heel toevallig op zoek is naar iemand die er nog niet zoveel verstand van heeft die hem/haar af en toe een handje zou kunnen helpen. Ik ben nl. van plan om m'n eigen bike te gaan bouwen maar heb er op het moment nog veels te weinig ervaring mee

Ik hoop dat iemand me kan helpen..

Hey Waylander,

Welkom, en een zeer goed idee. Ik denk dat als je hier op M-F in de diverse topics leest dat je ook al vrij veel tips en trucs eruit kan halen. Vooral in Brikken&Klassiekers & Streetfighters staan wel wat topics over mensen die bezig zijn/waren een motorfiets op te bouwen.

Succes met het vinden van een 'stage-plek'
 
Hoi mensen,

Ik ben op zoek naar iemand die een eigen chopper aan het bouwen is en heel toevallig op zoek is naar iemand die er nog niet zoveel verstand van heeft die hem/haar af en toe een handje zou kunnen helpen. Ik ben nl. van plan om m'n eigen bike te gaan bouwen maar heb er op het moment nog veels te weinig ervaring mee

Ik hoop dat iemand me kan helpen..
ikke nie begrijp, waarom zou ik iemand me laten helpen die er minder verstand van heeft dan ik... :?

wat is de hulp dan nnog, dan speel ik toch gewoon schoolmeestertje ?
 
hij zoekt dus een stageadresje ;)

@topicstarter:
Begin eens met een lowbudget project. En plaats het hier in een topic. Mogelijk krijg jij dan de hulp en tips&trics, zodat je ervaring op doet. *O*


:^

Wat rij je nu? begin eerst eens iets te verbouwen aan een bestaande (lowbudget) fiets, gewoon simpel beginnen.

Zo ben ik ook begonnen: eerst wat kleine dingen veranderd aan mn shadow, toen een lowbudget eigenbouw gekocht om die langzaam maar zeker helemaal te verbouwen.

Tips:
- Zoek iemand in je omgeving die het nodige gereedschap heeft. Ik heb een maatje in de metaalbewerking die me enorm helpt, ook met RVS onderdelen etc.

- Lees heeel veel op internet, zoals het chopper/streetfighter/techniek gedeelte op dit forum.
 
Mogge mensen,

Op de vraag wat ik nu rij is het antwoord heel simpel.. NIX. Ik had een Honda Rebel CMX250 op de kop getikt maar na 2 weken ben ik door een :X auto van me motor gereden. Uitslag: motorblok aan puin, stuur krom, frame krom, uitlaat afgebroken, step afgebroken, voorvork krom, spatbord gedeukt, tank lek, knie gekneusd, helm in 2en en een hersenschudding. Auto is gewoon doorgereden en ik heb helaas in mijn vlucht van mijn fiets af niet zijn nummerbord kunnen noteren..... Dus op het moment ben ik van deze restanten een vissenkom aan het bouwen.. Misschien dat ik binnenkort een Honda CB750K ga aanschaffen om wat mee aan te verbouwen maar dat is allemaal nog een beetje onduidelijk..
 
Mogge mensen,

Op de vraag wat ik nu rij is het antwoord heel simpel.. NIX. Ik had een Honda Rebel CMX250 op de kop getikt maar na 2 weken ben ik door een :X auto van me motor gereden. Uitslag: motorblok aan puin, stuur krom, frame krom, uitlaat afgebroken, step afgebroken, voorvork krom, spatbord gedeukt, tank lek, knie gekneusd, helm in 2en en een hersenschudding. Auto is gewoon doorgereden en ik heb helaas in mijn vlucht van mijn fiets af niet zijn nummerbord kunnen noteren..... Dus op het moment ben ik van deze restanten een vissenkom aan het bouwen.. Misschien dat ik binnenkort een Honda CB750K ga aanschaffen om wat mee aan te verbouwen maar dat is allemaal nog een beetje onduidelijk..
 
misschien kun je bij een club aansluiten, daar hebben ze vaak handig clubleden en met een beetje geluk een werkplaats.
 
als t motorblok niet te erg in puin is:

Hoi, ik heb het blok weggebracht naar een garage en die gaven me het advies om een heel nieuw blok te kopen want deze was zo erg kaduuk dat het niet meer lonend zou zijn om hem te maken. Dus die is afgeschreven... ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan