Banned User
let's go back in time ;-)
quote:Op dinsdag 06 december 2005 08:39 schreef Capoeirist het volgende:
Sow.. dit is een reden om een bibbersmiley uit te gaan vinden![]()
quote:
quote:Op dinsdag 06 december 2005 08:35 schreef MofkaP het volgende:
Bekend punt. Vooral die asomobilisten die niet in de file voor de A4 willen staan, op de A10 rijstrook blijven rijden en er zich op het laatste moment tussen willen wurmen en dat lukt niet altijd. Hard remmen en soms geoon stilstaan op een verder vrije rijstrook.
Kijk daar ook altijd uit en blijf in de meest linker of rechter rijstrook, afhankelijk welke kant ik op moet.
Geblokkeerd account
Grumpy Attitude!

quote:Op dinsdag 06 december 2005 09:17 schreef Richard K. het volgende:
I love afstandhouden .....
Kloon
speedtriple 1050i, een zwarte!
quote:Op dinsdag 06 december 2005 09:16 schreef Voronwë het volgende:
Ah vandaar dat de rechterbaan was afgesloten! Idd klote punt!
Ik moet er dan altijd meteen af S107 Sloten.
quote:Op dinsdag 06 december 2005 08:29 schreef Jomaha het volgende:
Rij lekker op de A10 Zuid richting de A10 West en besluit er zo'n koekblik om toch maar de A4 te nemenen gooit zijn richtingaanwijzer naar links en trapt bovenop de rem
omdat ie er niet tussen kan
.
Ik rij 1 koekblik achter doe muppet en mijn voorganger ziet het aankomen en gaat ook vol in de ankers (lekker he, bumper kleven). Ik kijk nog ff in mijn spiegeltje en zie de volgende klevert al aan komen GLIJDEN.
Toch maar ff heeel snel besloten om daar niet tussenin te blijven en gooi hem tussen de rijbanen in en ja hoor, BAF, mijn achterligger klapt met een rotgang bovenop mijn voorganger en ze schuiven zo tegen die muppet die zo nodig nog ff naar de A4 wilde.
Ik denk dat die muppet dit niet nog es zal proberen!
Zo, dat moest ik ff kwijt hoor. Da's wel ff schrikken op de vroege morgen zeg.
quote:
quote:Op dinsdag 06 december 2005 09:32 schreef Rickkie het volgende:
Top reactie!!![]()
[...]
Vanaf februari ook mijn afslag...
quote:Op dinsdag 06 december 2005 08:49 schreef Vehikel het volgende:
Goeie reactie![]()
![]()
Fijn dat je de XJ 900f schadevrij hebt gehouden !
motorloos.
Rij lekker op de A10 Zuid richting de A10 West en besluit er zo'n koekblik om toch maar de A4 te nemenen gooit zijn richtingaanwijzer naar links en trapt bovenop de rem
omdat ie er niet tussen kan
.
Ik rij 1 koekblik achter doe muppet en mijn voorganger ziet het aankomen en gaat ook vol in de ankers (lekker he, bumper kleven). Ik kijk nog ff in mijn spiegeltje en zie de volgende klevert al aan komen GLIJDEN.
Toch maar ff heeel snel besloten om daar niet tussenin te blijven en gooi hem tussen de rijbanen in en ja hoor, BAF, mijn achterligger klapt met een rotgang bovenop mijn voorganger en ze schuiven zo tegen die muppet die zo nodig nog ff naar de A4 wilde.
Zo, dat moest ik ff kwijt hoor. Da's wel ff schrikken op de vroege morgen zeg.

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3