XS 650 of andere Jap hartail

DSC00163.jpg


Maar kweet ut zelf nie goe, wou eigenlijk een 1340 kopen vandaar
 
Ha! Laaang geleden dat ik nog zo een Santee Goose-neck "Softail" frame zag...(hierboven dus)
Die noemde dus écht "Softail" in de catalogi van 1980... :X

full
 
Wat zou je er voor willen hebben? Het liefst ga ik zelf voor een XS, maar ik ken wel iemand die interesse zou hebben.
 
(Afbeelding)

Maar kweet ut zelf nie goe, wou eigenlijk een 1340 kopen vandaar

Ahh zonde man '( Die fiets ziet er geweldig uit! Droombike. 't is dat ik waarschijnlijk mijn matzwarte vingers er niet van af kan houden (is ie veels te mooi voor) anders mocht dat ding hier wel in de schuur overnachten :Y
 
Hij staat ook niet in de weg Floris, anders gaat bij de witte 1340 evo hardtail in de opslag, die staat er ook al 10 jaar ongeveer, het bouwen was de kick.
 
Sorry Hulzie, maar die paarse fiets heeft een Santee frame (en olietank trouwens)zoals ik eronder poste..Amen was écht niet de enige met plunjer veertjes achteraan hoor...
Let nog even op de "gesloten" veren, die gooseneck, de hoek van de verticale buizen waar het motorblok achteraan vastzit,...
 
Laatst bewerkt:
Sorry Hulzie, maar die paarse fiets heeft een Santee frame (en olietank trouwens)zoals ik eronder poste..Amen was écht niet de enige met plunjer veertjes achteraan hoor...
Let nog even op de "gesloten" veren, die gooseneck, de hoek van de verticale buizen waar het motorblok achteraan vastzit,...


Zou kunnen, ik had me er ook nog niet echt in verdiept, weet alleen dat ie van 72 is, zowel blok als als frame, en voorzien is van een vering die geen reet voorsteld. Hij staat op de lijst om -als ik klaar ben met een 1500- gesloopt te worden, en alle lagers etc etc etc. vernieuwen, kost weinig, is alleen een pukkel werk, en de onder voorpoten even opnieuw doen, verder makneert er niets aan, en als dat klaar is, de schuur in, rij er misschien 500 km per jaar op, alleen de treffens hier in de buurt.
 
Ik wou eigenlijk voor de lange kilometers een gewone Shovel, of een standaard 1340 (met vering dus) of een GSX 1400 of een XJR 1300 of een WingDing erbij, zijn allemaal motoren met voor mij eenvoudige techniek, en dus zelf altijd te doen, maar heb er nog 7, allemaal hardtail, ratten en oldtimer en een kilometer vreter die inmiddels 2 ton heeft gedraaid, en daarvoor wou ik wat anders, en van dat harde gedoe, is leuk, maar rij al 20 jaar hardtail en voel m'n rug, vandaar, maar verkopen is het laatste wat ik doe, heb ruimte genoeg, 20 x 8 en 2 hoog, da's altijd beter
 
Terug
Bovenaan Onderaan